Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hm2 database

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
392 Weergaven

Hey ,

Ik vroeg mij af dat ik mijn database kon samen voegen ? Ik speel op mijn desktop maar ook op laptop. Is het mogelijk voor die 2 samen te voegen zodat ik mijn totaal kan zien van winst ?

Edite : Het is gelukt als mensen willen weten hoe het moet laat het weten.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
ViperPP

Als je vaak wisselt tussen laptop en desktop is mogelijks een beter alternatief om de database zelf op 1 machine te draaien en HEM dus te laten werken met een remote database. Op die manier heb je altijd alle up-to-date stats, ongeacht of je nu op je laptop of desktop speelt. Nadeel is natuurlijk dat het machine waarop je database draait altijd moet aanstaan als je wil spelen. In mijn geval draait die gewoon op een home-server die 24/7 aanstaat.

Beantwoorden
Citeren

Klinkt inderdaad als een goede optie maar denk dat mijn mama achter mij zit als ik nog een pc erbij moet zetten. Ik heb nu gewoon mijn handen export gedaan en samen gevoegd. Veel speel ik niet op mijn laptop is enkel maar even in bed. Dank u alvast voor de info.

Beantwoorden
Citeren
Gabba1988

Je kan je HM2 database uploaden op je username/login(op space van HM denk ik).
Dan kan je je laptop instellen als 2e machine van die user, en de database voor/na iedere sessie updaten.

Ik denk dat je dan altijd een up2date database hebt, zowel op laptop als pc.
Moet je wel telkens synchronisen voor en na een sessie...

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door KBE91
Klinkt inderdaad als een goede optie maar denk dat mijn mama achter mij zit als ik nog een pc erbij moet zetten. Ik heb nu gewoon mijn handen export gedaan en samen gevoegd. Veel speel ik niet op mijn laptop is enkel maar even in bed. Dank u alvast voor de info.

Of je kan natuurlijk bij je laptop gewoon de database van je desktop gebruiken he. Dan moet je natuurlijk wel telkens je desktop aanzetten als je op de laptop wil pokeren.
En er is ook nog een ander nadeel: als je met je laptop van ergens anders (bvb op reis) wil gaan pokeren, ben je natuurlijk wel gezien, tenzij je dan een VPN gaat opzetten naar thuis. Maar dat is al geen simpele koffie meer :D.

Beantwoorden
Citeren