Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

hm2

23 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
3,034 Bekeken
guyvanhoydonck

hey,
ik heb hm2(trial) geinstalleerd. mijn tafels op bwin en goldenpalace doen het. ik zie alle stats terwijl ik speel. enkel bij pokerstars lukt het niet. als ik op my settings duw komt er steeds op: speel eerst enkele handen zoadt we je vinden maar er gebeurt niets. bij bwin en golden palace zie ik onder elke naam alle %
kan iemand mij helpen?

guy

Beantwoorden
Citeren
22 replies

Kijk eens op pokerstars dat u Handhistory wel aanstaat. Maak dan een folder waar pokerstars de handen moet opslaan. Auto import dan de folder van u handhistory op pokerstars.

Maak dat er een vinkje staat en kies dan een folder waar u handen moeten opgeslaan worden.

Druk dan op het plusje

Zoek dan de folder van Pokerstars van u handhistory.

Normaal zouden u stats dan moeten komen. Mocht je nog vragen hebben aarzel niet.

Beantwoorden
Citeren
guyvanhoydonck

ik doe alles zoals je vraagt maar hij neemt de handhistorie niet aan van mijn pokerstarsfiles. ik heb om 22.12 nog effe headsup gespeeld als bewijs. deze is opgeslagen en kan deze ook terugvinden in mijn computer. enkel hm2 linkt dit niet. kan dit te maken hebben dat ik met pokerstars.be zit ipv .com?
bij de heads-up kwamen er onder de namen(mijne en tgst)geen %.

wat nu?

Beantwoorden
Citeren

Op je computer vindt hij het terug normaal onder de map van je pokerstars nickname. Deze map moet je ook selecteren in hm2 die van je nickname niet gewoon de folder.

Kan ook zijn dat je bij dealer de setting moet zetten op everything.
Dit doe je gewoon door op die chips te drukken midden in de tafel. Dan het bolletje aanklikken everything.

Beantwoorden
Citeren
guyvanhoydonck

heb ik gedaan. op mijn computer staat hij onder mijn nickname(bestjo1) en selecteer deze naam in hm2.....nope

Beantwoorden
Citeren
guyvanhoydonck

heeft dit soms te maken dat ik hm2 niet kan gebruiken bij pokerstars omdat ik mey windows 7 home premium 64bitsbesturingssysteem zit. en daardoor met een compabiliteitsprobleem zit? alhoewel bij bwin en goldenpalace werkt hm wel.

Beantwoorden
Citeren
guyvanhoydonck

nog effe helpen kb91...ik zit nu te spele op pokerstars en klik op de chips in het midden bovenaan de tafel en aar vind ik everything?

Beantwoorden
Citeren

staat u taal in het engels op pokerstars ? Anders kan ik even geen oplossing vinden.

Beantwoorden
Citeren

Als je aan tafel gaat en op die chips klikt dan komt er een kader options. Dealer messages

Silent
Normal
Everything

Edite : na al deze dingen gedaan te hebben restart Hm2 en pokerstars eens. Hopelijk lukt het. Zelf weet ik dat ik ook wat problemen had met pks en hm2 mocht het echt niet lukken kan je me altijd toevoegen op skype kan ik even mee kijken want zonder zicht is dit wat moeilijk.

Groeten

Beantwoorden
Citeren
guyvanhoydonck

nee, zal effe proberen

Beantwoorden
Citeren
guyvanhoydonck

sta nu in het engels

Beantwoorden
Citeren
guyvanhoydonck

is gebeurd. ga nu eerst mijn tafel verder spelen en daarna alles heropstarten.alvast merci vr alles

Beantwoorden
Citeren

is graag gedaan hoor. Veel speel plezier ^^

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR

ik heb helaas hetzelfde probleem !

Pokerstars.be heeft er totaal niks mee te maken dan? of....?

Beantwoorden
Citeren
guyvanhoydonck

hey yannic,

zit nog steeds met hetzelfde probleem net als jij. bij pokerstars gebeurt er niks en bij bwin, partyoker en goldenpalace werkt hm2 perfect.

bij pkst komt er links boven wel settings... en steeds het bericht'waiting for hands..)

guy

Beantwoorden
Citeren

Probeer dit eens.

Kies u naam van Pokerstars. Als je deze niet kan vinden druk dan select player.

Current player : typ dan je naam in van pokerstars en selecteer deze en druk op ok.

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR

Ja het grote probleem is bij mij en guyvanhoydonck ook,

Dat de Pokerstars spelers niet worden opgenomen. Dus ik kan mijn nickname niet aanduiden bij select player.

Bij mij komt er alleen pokerroom te staan en geen dergelijke andere pokersites !! Zoals Pokerstars.

Dat is eigenlijk ons probleem !

Daarom de vraag die wij veel stellen of HM2 wel werkt op pokerstars.be?

Beantwoorden
Citeren
guyvanhoydonck

ik speel nu op goldenpalace en als ik en als ik op 'active session' duw, komt er direct mijn tafel op en als de rest wordt direct ingevuld en veranderd per hand(my VP$IP, PFR,...)

als ik op pkstars speel en in doe 'active session' duw dan vinkt hij inderdaad pkstr aan en vindt hm2 mijn tafel wel maar blijven al dezelfde geg. zoals hierboven op 0 of - .

en mijn speler is myalias. hierin staan al mijn spelers op alle sites.

ni simpel hé mannen

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Hallo,

Ik weet er ook niet al teveel van maar ik heb ook redelijk wat moeite gehad met het installeren ( volgens mij door elephant ) maar HM werkt ook op Pokerstars.

HM heeft zelf ook een goede supportsite, maar je kan ook eerst het volgende proberen: slaat PS je handen op? zo niet dan is dit het. Je kunt ook proberen om je Database aan en uit te zetten. Dit is te vinden onder Start en dan programma's en dan PostSegQSL.

Misschien een goed idee voor Pokerstrategy om weer eens een sessie over HM in te stellen. Heb zelf ook veel vragen over de interpretatie van de cijfers en de artikelen daarover vallen buiten mijn status.

Groetjes,

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR

Het is alsof HM2 mijn handhistory's niet kan lezen.... Zijn er bepaalde instellingen die men expreciet moet uitvoeren bij Pokerstars.be?

Beantwoorden
Citeren