Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

HM2 error

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
546 Weergaven
noord18

hallo,

Ik was gister aan het pokeren en in 1 keer krijg ik een database error dat hij geen verbinding kon maken met PostgreSQL.
Vanaf dat moment ging die de handen niet meer opslaan.
Hij was bezig met database aanmaken ofzo en toen liep me laptop vast.
Heb me laptop toen opnieuw opgestart en ik wou HM2 weer opstarten moest ik opnieuw database instaleren ofzo kon ook verder niks anders doen, dus ik heb dat allemaal gedaan en toen die klaar was zag ik dat al men handen weg zijn staat niks meer in.
Toen wou ik van men laatste 30 dagen de handen importeren alleen hij doet dat wel maar er komen geen handen testaan.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen en of het mogelijk is om alles terug tekrijgen denk zelf dat dat er niet in zit.

Alvast bedankt.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Qubie

Moeilijk te zeggen zonder een kijkje te kunnen nemen.
Iig is op een pc alles op te lossen. Alleen kan het soms zo complex zijn dat het eenvoudiger kan zijn om alles te herinstalleren.

Als alles import in hm2 zou het eigenlijk wel goed moeten zijn. Ben je zeker dat je naar het juiste kijkt, juiste hero zonder filters of zo.

Beantwoorden
Citeren
noord18 Topicstarter
noord18

hou maar op:p het kan zoveel dingen zijn.
Maar heb alle filters uit en alles na gecheckt.
Hij importeerd de files wel alleen de handen op 1 of andere manier niet, en het vreemde is ook nog dat ik de stats van de spelers waar ik heb tegen gespeeld nog wel heb.
Maar heb ook maar even een post op de HM forum gezet dus even afwachten wat ze daar zeggen.

Beantwoorden
Citeren
Qubie

mh

de hh's zelf worden opgeslaan op de harde schijf zelf
als ik mij niet vergis ergens onder c:\users\%USERNAME%\appdata\roaming

Het zou iets te kunnen maken hebben met windows toegangs rechten

Beantwoorden
Citeren
noord18 Topicstarter
noord18

Het is me al gelukt moest de folder van hm2arshive ofzo importeren.

Toch bedankt

Beantwoorden
Citeren