Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

HM2 op NetBet

10 Berichten
2 Gebruikers
1 Reacties
1,362 Weergaven
coldchurch

Ik krijg mijn HM op Netbet niet aan de praat. Hij trackt de handen niet, zegt alleen maar 'Waiting for Hands'... Settings bij Netbet zijn oké, mijns inziens, dat is maar 1 vinkje, dacht ik. Wie weet raad?

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Moderator
SDK1987

Ik heb zelf nauwelijks meer gespeeld sinds de nieuwe cliënt actief is, maar het is in ieder geval belangrijk dat de cliënt in het Engels is en dat je de handgeschiedenis opslaat.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch

Ja, precies, 1 vinkje dus. :-) Het rare is dat hij de cashgame handen wel trackt, maar van mttsng's niet. ??

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is wel vreemd. Aangezien dat geen verschil zou moeten uitmaken. Dus adviseer ik je deze vraag ook op de Engelse HM forum te stellen, zodat de HM supporter er antwoord op kan geven.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch

Oké, maar Nederlandse antwoorden blijven welkom. :-)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Je hebt in ieder geval op je Engelse thread antwoord gekregen en het klinkt vrij logisch.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch

Ja, ik zag het, maar geen idee wat ze bedoelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Je hebt een tabblad waar je alle toernooihanden ziet in HM2 en 1 voor cash games, maar dat is niet het antwoord waarom je Hud bij cash gamen wel werkt en bij tornooien niet. Al kun je wel zien of hij de handen ziet in de software op deze manier.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch

Nee, precies, het was het antwoord op een niet-gestelde vraag. Als hij ze niet trackt, ziet hij ze ook niet. Ik zal eens een berichtje sturen naar HM en Netbet. Geen paniek, ik zit daar alleen voor mijn StrategyPoints.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Wel apart, maar blijkbaar was de vraag voor hem niet duidelijk genoeg :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren