hallo,
Ik zit er aan te denken om de small stakes version van holdem manager 2 aan te schaffen.. nou was mijn vraag krijg je dan iets van een code ofzo en hoe vaak kan je dit gebruiken?
Groetjes en bij voorbaat dank.
hallo,
Ik zit er aan te denken om de small stakes version van holdem manager 2 aan te schaffen.. nou was mijn vraag krijg je dan iets van een code ofzo en hoe vaak kan je dit gebruiken?
Groetjes en bij voorbaat dank.
Met Hm2 kan je u key op 2 pc's gebruiken. Mocht je pc nu een format krijgen kan je die key altijd terug hergebruiken. Je hebt er inmiddels voor betaald. De key kan je dan terug vinden op hun website met je inlog gegevens.
Hmm okee super bedankt voor de info! Een vraagje nog wat is een ''format krijgen'' op je computer?
Bij voorbaat dank,
Groetjes!
Dat is alles van je pc verwijderen en terug herinstalleren. ( Ict taal ). Mocht je computer het nu begeven kan je de key als nog hergebruiken laten we het zo stellen.
En gebruik je daar dan die tweede key voor of is dat gewoon om hem op meerde pc te installeren? of geldt het feit dat je hem gewoon weer kan herinstalleren met de zelfde key?
Alvast bedankt:D
Het is simpelweg dat je HEM op slechts 2 PCs tegelijk mag geïnstalleerd staan hebben, met dus die 2 keys die je hebt.
Als je bvb je PC vervangt door een nieuwe te kopen, dan ga je op die nieuwe gewoon dezelfde key gebruiken als die je op je oude PC had. De 2de key kan je dan bvb gebruiken op een laptop.