Ga naar het forum
hm2 'trackt' niet m...

Meldingen
Alles wissen

hm2 'trackt' niet meer

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,525 Weergaven
coldchurch

Pokerstrategen, misschien kunnen jullie me helpen.

Na gisteren mijn computer helemaal te hebben opgeschoond (fragmentatie, upgrade antivirus, bureaublad aangepast, opstartprogramma's aangepast enz.enz.enz.) doet mijn HM2 het niet meer. Beter gezegd: de HUD verschijnt wel, maar bij de verkeerde spelers, en hij 'trackt', of hoe heet dat, de gespeelde handen niet meer.

Wie heeft enig idee hoe dat zou kunnen komen en ziet eventueel een verband met het opschonen van de computer? (HM2 is geupdate, dus daar ligt het alvast niet aan.)

Middelburgse groet!

Beantwoorden
Citeren
8 reacties

Hoi ik zou beginnen met een herinstall als ik jou was. Dit is overigens bijna altijd ook het eerste wat je moet doen als je contact met hm2 support opneemt.

Lijkt mij dat tijdens het "opschonen" van je pc een van de ontelbare verwijzigingen naar een van de processen of registers is aangepast en/of verwijderd. Dus ik zeg backup maken van je DB, en reinstall.

Oh en koop een SSD dan hoef je nooit meer te fragmenteren ;)

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch

Is dat niet erg drastisch, een reinstall? Kan ik niet gewoon ergens een vinkje zetten? :P

Misschien nog andere mogelijkheden?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Klopt het dat HM2 de handen niet meer importeert?
Ik raad je aan om eerst te controleren of je de handgeschiedenis bij de pokerclients nog wel opslaat na je opschoning.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch

Ja klopt, importeren werkt niet meer, hud geeft oude stats nog wel aan, maar werkt nieuwe handen niet meer bij. Save HH staat ook aangevinkt bij Pokerstars.

Ik ben een complete computernoob, dus niet lachen om de volgende vragen aub. :P

1.Handen worden toch geimporteerd naar aangemaakte mappen (voor cash en toernooien) in C:, die ook op het bureaublad staan? Dit werkte tot nu toe altijd prima.
2. Aan mijn pokerstars en hm-iconen (start programma's) zit een blauwgeel vlaggetje vastgeplakt, betekent dit iets, iets met run as administrator?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

1. Zou even controleren of de map die je bij directe handgeschiedenis gebruikt om de handen op te slaan bij PokerStars overeenkomen met de map dat in de HM client bij 'site setup' staat.
2. Lijkt erop dat er wat mis gaat met het importeren en daarom heb je zo'n geel icoontje bij site setup en daarvoor kun je wat bij punt 1 het beste eerst controleren. Al is het wel handig dat zowel PokerStars als HM2 runnen als administrator. Zodra je een 'groen vinkje' ziet staan is het probleem normaal gesproken opgelost.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch

Ha, twee mappen toegevoegd bij auto import folders, en hij lijkt het zowaar weer te doen. Vinkje is ook weer groen. Kennelijk zijn die mappen bij het opschonen verwijderd of zo, geen idee hoe wat en waarom. DANK!! Nu snel weer opklimmen in limieten!

Beantwoorden
Citeren
GBA99

hoi, ik heb hetzelfde probleem. heb vorige week HM2 geinstalleerd op men nieuwe pc.

hij vind de juiste spelers wel aan de zoom tafels maar er is geen live tracking.
bij mtt's doet hij niets.

heb al verschillende nieuwe mappen aangemaakt en proberen te linken via "site setttings" in HM2 en de "instant hand history" op PS zelf, maar zelf al lijkt mij dat te kloppen toch trackt hij dit niet.

op mijn oude pc werkt dit nog steeds wel, maar daar staat nog eens iets oudere versie op van HM2 (2.0.0.7876) tov (2.0.0.8079), want daar vind ik de knop "site settings" zelfs niet, er staat daar id plaats enkel Hero(slect player, edit aliases,..)

bij de "site settings" op men nieuwe HM2 staat er ook idd een geel driehoekje voor.

iemand enig idee waar ik nog de mist inga???

dank je wel

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hallo GBA99

Ik weet niet meer precies hoe het allemaal werkt via de oude versie, maar ik zou zelf altijd de nieuwste versie van HM2 gebruiken. Via de nieuwste versie kun je instellingen via 'Site Setup' terugvinden. Als ik het goed begrijp werkt de hud wel bij ZOOM en niet bij andere games. Dat is merkwaardig, maar aangezien je een geel driehoekje hebt staan bij site setup lijkt me dat er iets mis gaat met importeren.

Dus zou ik controleren in de PokerStars of je bij 'Opties' en daarna 'directe handgeschiedenis opties' en 'opties toernooisamenvatting' de vinkjes zijn aangevinkt en dat beide in het Engels zijn opgeslagen. Controleer dan meteen of de plek waar je de handgeschiedenis en toernooisamenvattingen worden opgeslagen vermeld staan bij 'Site Setup' en voornamelijk of het overeenkomt.

Mocht het daarna nog niet werken kun je altijd Priority Support gebruiken en mocht dat niet werken kun je het beste een mail sturen naar hm2support@holdemmanager.com, zodat je advies krijgt van IT-team van HM2.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren