Skip to forum
Hold'em Manager 2

Meldingen
Alles wissen

Hold'em Manager 2

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
1,859 Bekeken

hallo, ik ben nieuw op pokerstrategy, ik speel een aantal jaar op pokerstars voornamelijk de zoom cashgames 0,10/0,25 & 0,25/0,50 en af en toe MTT 's en wat guarenteed toernoien met kleine buyins, nu wil ik eens beginnen met het aanschffen van hold'em manager 2, zoals ik lees slaat hij alle gespeelde handen(van mij & tegenstanders)op aan de tafel, 1. is dit ook wanneer ik mijn zoom hand direct fold? of fold na de flop/ turn/river en wel mee blijf kijken en zo informatie over spelers verzamel? 2. als ik cashgame tafels observeer zonder te spelen registreerd hm2 dan ook alles?

ps; zodra ik het aanschaf heb zullen er meerdere vragen binnen stromen op het forum, bedankt alvast!

Beantwoorden
Citeren
9 replies
Moderator
SDK1987

Hallo nieuwland1988

Heb je de trailversie van Holdem Manager 2 (HM2) al gebruikt?
Mocht dat nog niet het geval raad ik je aan om dat te doen, zodat je al een beetje weet hoe HM2 werkt voor je er geld aan besteed.

Alle handen worden inderdaad opgeslagen in HM2 of je de hand fold of niet.
Denk er wel aan dat de PokerStars client moet runnen als administrator als je de Hud tijdens ZOOM wilt gebruiken.

Verder moet je de handgeschiedenis en toernooisamenvattingen in het Engels opslaan in de PokerStars client, zodat je handen en toernooiresultaten geïmporteerd kunnen worden in HM2.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

hallo SDK1987 allereerst bedankt voor je replys!
ik heb het op het moment zeer druk dus ik ga over een paar dagen de trialversie instaleren!
bedankt voor de info ik ga verder zoeken voor de instellingen op de forums als ik het heb geinstallerd!
dus als ik tafels observeer zonder aan tafel plaats te nemen werkt hud door analyses te maken?
groeten

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

De hud werkt alleen aan tafels waaraan jezelf zit.