Skip to forum
Hold'em Manager 2

Meldingen
Alles wissen

Hold'em Manager 2

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
1,859 Bekeken

hallo, ik ben nieuw op pokerstrategy, ik speel een aantal jaar op pokerstars voornamelijk de zoom cashgames 0,10/0,25 & 0,25/0,50 en af en toe MTT 's en wat guarenteed toernoien met kleine buyins, nu wil ik eens beginnen met het aanschffen van hold'em manager 2, zoals ik lees slaat hij alle gespeelde handen(van mij & tegenstanders)op aan de tafel, 1. is dit ook wanneer ik mijn zoom hand direct fold? of fold na de flop/ turn/river en wel mee blijf kijken en zo informatie over spelers verzamel? 2. als ik cashgame tafels observeer zonder te spelen registreerd hm2 dan ook alles?

ps; zodra ik het aanschaf heb zullen er meerdere vragen binnen stromen op het forum, bedankt alvast!

Beantwoorden
Citeren
9 replies
Moderator
SDK1987

Hallo nieuwland1988

Heb je de trailversie van Holdem Manager 2 (HM2) al gebruikt?
Mocht dat nog niet het geval raad ik je aan om dat te doen, zodat je al een beetje weet hoe HM2 werkt voor je er geld aan besteed.

Alle handen worden inderdaad opgeslagen in HM2 of je de hand fold of niet.
Denk er wel aan dat de PokerStars client moet runnen als administrator als je de Hud tijdens ZOOM wilt gebruiken.

Verder moet je de handgeschiedenis en toernooisamenvattingen in het Engels opslaan in de PokerStars client, zodat je handen en toernooiresultaten geïmporteerd kunnen worden in HM2.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

hallo SDK1987 allereerst bedankt voor je replys!
ik heb het op het moment zeer druk dus ik ga over een paar dagen de trialversie instaleren!
bedankt voor de info ik ga verder zoeken voor de instellingen op de forums als ik het heb geinstallerd!
dus als ik tafels observeer zonder aan tafel plaats te nemen werkt hud door analyses te maken?
groeten

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

De hud werkt alleen aan tafels waaraan jezelf zit.
Dus als je bijvoorbeeld iemand aan het railen bent worden deze handen niet geïmporteerd in HM2.

Beantwoorden
Citeren
pmania

Je kan ook HM cloud overwegen of daar eerst mee beginnen om gewend te raken aan hud stats is nu nog lekker beperkt alleen is ook nog wel beperkt tot alleen cash games. Maar je kan het gewoon installeren en naast hm of pokertracker op je pc hebben staan. Hier alvast een algemene faq erover: http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/2611/HM+Cloud+Alpha+General+Questions

download linkje: http://cloud.holdemmanager.com/HMCloudClientSetup.exe
Forum: http://forums.holdemmanager.com/hm-cloud-general-support/402431-hm-cloud-newest-version-holdem-manager-released-alpha-testers.html
Site: http://www.holdemmanager.com/hm-cloud/

Weet ook btw niet of het al wel zoom tafels ondersteund maar denk het wel, meestal is het meer een kwestie van gewoon uitproberen. Documentatie loopt vaak ook nog wat achter enzo.

Het is wel gratis (voorlopig).

BTW misschien is dit voorlopig en pokertracker eerst verstandiger om eerst te installeren omdat er op dit moment problemen zijn met de hud van HM2 er moet eerst een nieuwere versie uitkomen. Dus HM-cloud en een trial van pokertracker is misschien het beste voor op dit moment! HM1 kun je ook nog gewoon een trial versie van downloaden: http://www.holdemmanager.com/downloads/Holdem_Manager_Setup.exe HM1

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Inmiddels zijn de problemen met HM2 al een tijdje verholpen.

@nieuwland1988: Heb je inmiddels al de trailversie geprobeerd?

Beantwoorden
Citeren

blijkt dat ik de trial versie al eens heb gedownload waardoor ik hem verplicht gelijk moet kopen dus ik wacht er nog ff mee, heb al wel veel info filmpjes over HM2 gevonden die ik alvast heb opgeslagen, want ik ben nu eerst bezig met de strategy artikelen door te nemen tegelijk met het boek dan harrington on hold'em volume II the end game dus het is allemaal ff veel tegelijk waardoor ik stap voor stap te werk ga, tnx voor de intresse! mvg

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling

Je kan ook de trial van PT4 uitproberen voor een maand. Maak je ook nog kans op een EPT ticket;)

Is eigenlijk hetzelfde programma, met iets andere opties en lay out

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door AmsterdamCalling
Je kan ook de trial van PT4 uitproberen voor een maand. Maak je ook nog kans op een EPT ticket;)

Is eigenlijk hetzelfde programma, met iets andere opties en lay out

Klopt. Al moet je om kans te maken op de EPT ticket de trailversie wel vandaag downloaden. Check voor meer informatie het nieuwsartikel Laatste kans: probeer gratis PokerTracker 4 en win een seat in de EPT San Remo!

Beantwoorden
Citeren
Gerardus

Oorspronkelijk gepost door nieuwland1988
blijkt dat ik de trial versie al eens heb gedownload waardoor ik hem verplicht gelijk moet kopen dus ik wacht er nog ff mee, heb al wel veel info filmpjes over HM2 gevonden die ik alvast heb opgeslagen, want ik ben nu eerst bezig met de strategy artikelen door te nemen tegelijk met het boek dan harrington on hold'em volume II the end game dus het is allemaal ff veel tegelijk waardoor ik stap voor stap te werk ga, tnx voor de intresse! mvg

Als ik goed heb, kun je trial alsnog (lees: onbeperkt) doen als je je PC opnieuw herinstalleert. Of je er wel zin in of tijd hebt is de andere vraag...

Beantwoorden
Citeren