Skip to forum
leegmaken database ...

Meldingen
Alles wissen

leegmaken database HM

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
579 Bekeken
coldchurch

Pokerstrategen,

Weten jullie hoe ik de database van HM2 leeg kan maken? Ik wil, na een tijd niet gespeeld te hebben wegens een gigantische downswing, opnieuw beginnen en heb geen zin om nog langer tegen die neerwaartse grafiek aan te kijken.

Beantwoorden
Citeren
6 replies
Moderator
SDK1987

Hallo coldchurch

Je kunt het beste eerst een nieuwe database maken door op de homepagina naar database te gaan.
Dan zie je een groene + teken en daarmee kun je een nieuwe database maken. Zo zie je ook een rode - teken en daarmee verwijder je de database.
Denk er wel aan dat je gegevens van de oude database dan verloren gaan en alleen door middel van handmatig importeren weer kunt herstellen.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
coldchurch

Dank SDK. Ik zie bij HM2 ook een PURGE-functie (bij database). Wat is dat? Kan ik daar mijn database ook niet mee leegmaken?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door coldchurch
Dank SDK. Ik zie bij HM2 ook een PURGE-functie (bij database). Wat is dat? Kan ik daar mijn database ook niet mee leegmaken?

Ja klopt :)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik zou ook gewoon een nieuwe database aanmaken. Gewoon je database tot nu toe helemaal purgen omdat je resultaten slecht waren, is puur zelfbedrog, lijkt me. En misschien ga je ooit nog eens willen terugkijken naar hoe je het gedaan hebt, al is het maar om te (hopelijk) te zien dat je winrate nu veel beter is.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Oorspronkelijk gepost door coldchurch

Ja klopt :)
+1 alleen is mijn manier denk ik wat makkelijker, maar het is inderdaad verstandig om je database gewoon te bewaren en als je weer wat uit je downswing bent om je oude database te bestuderen, zodat je de eventuele fouten dat je toen maakte uit je spel kunt halen.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch

Heb net alles gewist qua cashhanden, mede omdat het een kwartier duurde om de database te laden. Ik speel alleen PLO cash (microstakes) en daar heb ik van veel spelers zoveel notes dat het ontbreken van stats geen ramp is. Qua toernooien heb ik alle stats behouden.

Haha: net alles gewist, en wat blijkt: ik heb al 600 handen gespeeld, volgens de grafiek. NOT.

Iedereen dank.

Beantwoorden
Citeren