Waar kan ik het beste hold'em manager kopen en kan je dit via moneybookers betalen? En welke versie moet je nemen? Pro of de gewone?
Gewoon HoldEm+Omaha versie toch? En er staat upgrade maar wat bedoelen ze hiermee, dit is toch het volledige programma of niet?
En de upgrade is als je de small stakes versie hebt en wil upgraden naar de full version.
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
En de upgrade is als je de small stakes versie hebt en wil upgraden naar de full version.
Kheb alleen cracked versie. Moet ik geen volledige versie kopen fso?
Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
En de upgrade is als je de small stakes versie hebt en wil upgraden naar de full version.Kheb alleen cracked versie. Moet ik geen volledige versie kopen fso?
Geen idee waar je een cracked versie van hebt. Dan zou ik gewoon de full version kopen en niet de upgrade, dan weet je zeker dat het goed zit. Die paar extra dollars zijn het wel waard.
Ik heb hierover ook ff een vraagje.
Voor hoe lang heb je de licentie en kan je dus altijd updaten.
Licentie heb je voor altijd en je kunt die op twee computers gebruiken. Mocht je een nieuwe computer krijgen ofzo kun je je op de ene computer "afmelden" met die licentie en kun je hem op die manier eenvoudig verplaatsen.
Als je via PokerStrategy HEM aanschaf kun je zelfs de support ook mailen mocht je je licentie kwijt zijn. Goede service en dus kun je de rest van je leven onbezorgd HEM gebruiken. En als er dus software-updates zijn kun je deze gewoon over je huidige install heen installeren. Binnen 2 minuten gebeurd