Hi,
HM laadt mn 6-max games in met een 50/30/20 structuur of iets dergelijks.
In ieder geval, 3 places paid.
iemand een idee!? hij doet dit overigens al een hele poos, maar wil het nu eens gefixt hebben
Hi,
HM laadt mn 6-max games in met een 50/30/20 structuur of iets dergelijks.
In ieder geval, 3 places paid.
iemand een idee!? hij doet dit overigens al een hele poos, maar wil het nu eens gefixt hebben
ff een bump, want probleem is er nog steeds. Ook na multiple opnieuw installeren:
Hm laadt de data gwn verkeerd in. Hij ziet sommige 18-mans als 9 mans. sommige superturbo's als turbo e.d. Bepaalde games laadt ie ook gwn wel goed in. Manually editten achteraf is onbegonnen werk, gezien ik 6/9/18/turbo/superturbo door elkaar speel.
Hoop dat iemand me kan helpen!
Dit lijkt mij een softwareprobleem. Gebruik je op dit moment versie 7961 van HM2?
Mocht dat het geval zijn en het probleem is nog niet verholpen kun je het beste een mail sturen naar hm2support@holdemmanager.com en dan word je door HM support geholpen.
Oorspronkelijk gepost door Steambull
Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door Steambull: 26.02.2013 16:33.
![]()
Zo lang al?
Heb je na het uninstallen eens gekeken of er nog restanten in de directory staan?
uninstallen en dan de directory hernoemen naar RVG Software_old en dan opnieuw installeren.
Oorspronkelijk gepost door Steambull
thanks!Ik gebruik nog HM1 omdat HM2 std vastloopt.
Dan kun je beter een mail sturen naar support@holdemmanager.com als je de nieuwste release versie van HM1 gebruikt en het probleem is nog niet verholpen hiermee.
Al kun je denk ik het beste eerst de suggestie van tuffnut doen.
Wanneer heb je voor 't laatst HEM 2 geprobeerd?
Ik trok HEM 2 in 't begin ook niet omdat het supertraag was en vastliep etc. Maar ben nu al een paar maanden over op HEM 2 en ik heb daar nu eigenlijk geen last meer van.