Ik krijg nu de HUD niet werkende. Iemand? (betfair)
Heb je problemen met het weergeven vd stats? En zie je de HUD zelf wel of krijg je die helemaal niet te zien?
Ik zie echt gewoon helemaal niks. Tablemanager geeft ook geen tafels aan als ik speel.
Je zult eens moeten je mappen aanduiden waaruit HEM moet importen want volgens mij vindt ie ze niet..
Dat volg ik even niet haha:P hij staat nu op C:Users/bryan/p5javaclients//handhistory+sub , dit moet toch werken?
Oorspronkelijk gepost door Mrstoney7
Hoe zie ik waar me HH staat dan?
Kun je nrml ergens vinden in de software van de pokerroom.
Oorspronkelijk gepost door Mrstoney7
Dat volg ik even niet haha:P hij staat nu op C:Users/bryan/p5javaclients//handhistory+sub , dit moet toch werken?
Voor de meeste poker rooms, vindt HEM de HH automatisch, maar bij de Ongame poker rooms is de HH lokatie onlangs veranderd en vindt HEM deze dus niet meer automatisch.
In jouw geval moet het dus op C:\Users\bryan\P5JavaClientSettings + subfolders staan. (leveltje hoger dan wat je nu hebt)
En je moet natuurlijk ook in HEM Start Import aanklikken als je begint.
Het duurt een hand voordat je de HUD ziet verschijnen (tweede hand dus pas per tafel)
Ja zo heb ik het staan en waar kan ik bij betfair vinden waar die heen importeert? enja dat snap ik:P heb al vaker met hem gewerkt.