Ga naar het forum
HUD probleem op HEM...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] HUD probleem op HEM --"

12 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
364 Weergaven

Hey PS spelers,

Ik heb een probleem want zoals mn topic al aangeeft verschijnt mijn HUD niet meer --". Ik gebruik HEM 'al' sinds maandag dacht ik dus ik ken er niet echt veel van (wss een eenvoudig probleem).

Toen ik FT startte/inlogde verscheen er een kadertje waarin stond dat er iets verplaatst was naar C:/ enzovoort.... Ik heb niet aandachtig gelezen wat er precies instond ;o;o...

Toen ik mijn tafels opende was bijvoorbeeld ook mijn racetracktafel optie weg, mijn optie 'geluid off' was weg, 'save my hand histories' was niet meer aangevinkt enzo... Dit heb ik allemaal weer in orde gebracht, op HEM heb k ook import from folder gedaan en het mapje waar mn handhist. worden opgeslagen in HEM gebracht.

Maar het lukt niet, HUD blijft weg :(

Can someone help me?

(Anders mikogo sessie? skype: farmarchist)

11 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

niemand die me kan helpen?

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door milanpoppe
niemand die me kan helpen?

Mikogo sessie lijkt me inderdaad het handigst, aangezien er blijkbaar een probleem is met de locaties van mappen op je computer.

Ik kan nu even geen mikogo sessie doen, wellicht later op de avond of anders morgen. Mocht iemand anders eerder kunnen helpen, dan graag uiteraard.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

okej dan hoor ik je vanavond nog ofwel morgen! Alvast bedankt :)

En als iemand anders sneller is : skype = farmarchist /see you there

Pimh112
Poker Player

Ik heb ook sinds de update van vandaag last met Free poker database, maybe door de update van FTP?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja zou goed kunnen door update maar hoe los ik het op? :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb het op de 1 of andere manier opgelost!

Bedankt voor de hulp ^^

Orodin
PokerStrategist

Toch even verplaatst naar een geschikter subforum.

Wil je de oplossing nog even in de thread zetten, milanpoppe? Daar kunnen anderen namelijk ook nog iets aan hebben!

Thanks!

JanJB
Oldschool Grinder

Ik heb Holdem Manager gedownload maar hij projecteert geen statistieken op de tafel (Full Tilt, Rush Poker). Weet iemand hoe dat moet?

Benjike316
PokerStrategist

Hoi

De handhistories moeten in het Engels staan, ook moet moet de client zelf in het Engels worden gezet. En staat je time-zone op ET?

Groetjes

JanJB
Oldschool Grinder

Het werkt, bedankt voor alle hulp! Enige probleem dat ik nog heb is dat ik 2 tafels tegelijk Rush Poker speel, slechts op 1 tafel worden de stats weergegeven. Mensen bekend met dit probleem? Misschien omdat je twee tickets/entrees gebruikt op hetzelfde buy-in niveau en HEM dat niet goed doorheeft?

JanJB
Oldschool Grinder

En nog een probleem: hij begon inderdaad wel met projecteren van de statistiekenenschermpjes bij tegenstanders, alleen blijven ze bij Rush Poker altijd leeg, oftewel er staan enkel nullen in. Hoe kan dit? Ook staan de namen niet altijd goed.