Skip to forum
Hud van Elephant

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hud van Elephant

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
502 Bekeken
Orodin

Okee, ik heb na een jaar niet gespeeld te hebben de Elephant er ook weer bij getrokken.
* Nieuwste versie geïnstalleerd (0.98 geloof ik?) over de oude heen;
* Nieuwe database aangemaakt, omdat ik vers wil starten;
* Via Instellingen -> Pokerrooms de room (Stars) toegevoegd + screenname;
* Heb nog geen license en trial versie is verlopen.

Als ik me goed herinner moet ik toch wat basic stats op de tafel te zien kunnen krijgen. Iemand enig idee waarom dit toch niet gebeurt?
Heb ik iets verkeerd gedaan of een instelling gemist ergens?

Hand histories importeren overigens keurig, dus aan de werking van Elephant lijkt 't niet te liggen...

Thanks voor de hulp alvast :D

4 replies
Orodin

Even een kleine onbescheiden bump.

Ik hoop erg dat iemand kan helpen, want ik vind 't op dit moment nog moeilijk om losse/tight spelers te herkennen, en aangezien je daar je spel toch op moet aanpassen zou me dat een hoop frustratie kunnen schelen als ik toch een beetje stats had.

Anyone?
Thanks!!

EDIT: Ik zie dat ik de vorige post nog maar kort geleden had aangemaakt... Voelt als langer geleden! Bump dus misschien iets te vlug, waarvoor excuuz ;)

Arjon

Hey Orodin,

Ik heb het even nagezocht en nagevraagd, maar de HUD is helaas na de trial periode niet te gebruiken. Ik heb een nieuwsbericht gevonden waarin wat informatie staat over de beperkingen na de trial periode:

http://nl.pokerstrategy.com/news/content/Licenties-voor-de-PokerStrategy-Elephant_06005/

Dit zou in ieder geval de reden moeten zijn dat het niet lukt. Waarschijnlijk werken een aantal andere functies van het programma, zoals in het nieuwsbericht aangegeven, wel zoals het hoort.

Orodin

Dag Arjon,

Hartstikke bedankt voor je reactie.

Dan rest me niets anders dan de versies van bijvorbeeld Poker Office of iets dergelijks er weer eens bij te trekken. En dan maar hopen dat dat goed samen werkt met Elephant, want ik wil daar wel een degelijke database op blijven bouwen, zodat ik direct daar weer op over kan zodra ik m'n license heb vrijgespeeld.

Nogmaals thanks :)

Ciao!

Arjon

Graag gedaan! Hopelijk kun je binnen niet al te lange tijd die 1000 punten bij elkaar sprokkelen en zo voor altijd genieten van onze gratis software :)