Ga naar het forum
Instalatie probleem

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Instalatie probleem

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
365 Weergaven
ElmerFudd17

Op mijn vorige pc kon ik elephant probleemloos downloaden, nu heb ik een nieuwe pc, ik download de exe van de 9.8 versie, en als ik ze wil openen krijg ik te lezen: error reading the initialization file....

Wie kan mij helpen?

6 reacties

Ik heb het even nagevraagd bij de IT guys en ze raden aan om Microsoft Visual C + + 2008 Redistributable Package (x86) te installeren (en daarna Elephant ook). Dan zou het moeten gaan werken.

De download daarvan vind je hier.

ElmerFudd17

Hmm, het lukt nog steeds niet. Ik had de elephant.exe gisteren gedownload en die was 4MB groot. Het lukte niet (ook niet met die microsoft download), ik verwijder hem, en download hem opnieuw en nu is hij maar 420kB meer???

De download gaat ook erg erg traag!

Arjon

Hey ElmerFudd17,

Zou je eens willen proberen om het bestand te downloaden via een andere internetbrowser (gebruik je nu Internet Explorer of een andere?).

Als dat niet helpt ben ik benieuwd of het downloaden en installeren van de vorige Elephant versie wellicht wel werkt. Die vind je hier:

http://static.pokerstrategy.com/software/9/download/setup-elephant-0.90.exe

ElmerFudd17

ik heb het via google chrome gedownload, nu is hij bezig met het via de gewone explorer te downloaden maar die duurt ook lang! 9.0 heb ik ook al geprobeerd maar lukt ook niet, dan krijg ik wel een andere melding, namelijk:
".... is geen geldige win 32 toepassing"

Oorspronkelijk gepost door ElmerFudd17
".... is geen geldige win 32 toepassing"

Hmm...ik heb de error even gegoogled en het goede nieuws is dat je niet de enige bent. Het slechte nieuws is dat de oorzaak ervan door een miljoen dingen kan komen. Heb je al geprobeerd om het bestand als administrator te installeren (rechtermuisknop op het .exe bestand -> als administrator uitvoeren). Een andere suggestie was het opstarten van de computer in 'veilige modus' en daarna het programma installeren.

ElmerFudd17

Als admin heb ik al geprobeerd en is niet gelukt, veilige modus kan ik nog eens proberen,...