Ga naar het forum
HUD verschijnt niet

Meldingen
Alles wissen

HUD verschijnt niet

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
512 Weergaven
thesuns

Hallo iedereen,

Sinds heel kort (een uur ongeveer) speel ik met Hold'em Manager 2. Het importeren van de handen is me inmiddels gelukt, maar voorlopig wordt de HUD nog niet weergegeven aan de tafels. Ik heb 'Start HUD' aangeklikt in HE en linksboven aan de tafels zie ik ook wel iets van Default 2.0 HUD, maar stats per speler, dat voorlopig niet. Misschien niet onbelangrijk, ik speel aan Zoom-tafels voorlopig.

Iemand die een oplossing heeft (de meest evidente zal waarschijnlijk de juiste zijn ;) ). Alvast bedankt,

Willem

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
SDK1987

Je moet er voor zorgen dat PokerStars runt als administrator. Dus als je met je rechtermuisknop op het PokerStars icoontje drukt op je bureaublad. Dan moet je eerst naar 'eigenschappen' gaan en daarna naar 'Compalitieit' en daarna het vinkje 'Dit programma als Administrator uitvoeren' aanvinken en dan 'ok' drukken. Is wel verstandig dat je dit op het moment dat je Pokerstars nog niet hebt geladen.

Beantwoorden
Citeren
thesuns Topicstarter
thesuns

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Je moet er voor zorgen dat PokerStars runt als administrator. Dus als je met je rechtermuisknop op het PokerStars icoontje drukt op je bureaublad. Dan moet je eerst naar 'eigenschappen' gaan en daarna naar 'Compalitieit' en daarna het vinkje 'Dit programma als Administrator uitvoeren' aanvinken en dan 'ok' drukken. Is wel verstandig dat je dit op het moment dat je Pokerstars nog niet hebt geladen.

Schitterend, werkt perfect nu! Hartelijk bedankt :)

Beantwoorden
Citeren