Ga naar het forum
Hulp gezocht bij pr...

Meldingen
Alles wissen

Hulp gezocht bij projectie HUD op Titan Poker

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
402 Weergaven
doors2
PokerStrategist

Sinds kort ben ik begonnen op Titan Poker. En op een of andere vreemde wijze wordt mijn HUD telkens op de verkeerde plaats geprojecteerd.

Wat ik ook verander in HM II onder options "Seating Preferences" de HUD komt telkens op een andere plaats terecht. Standaard dient bij Ipoker in Seating Preferences bij 6-max de teller op 3 te staan.

Zou iemand in zijn HUD eens willen kijken hoe dit staat? Of waar zou dit aan kunnen liggen.

In de software van Titan Poker kun je Auto centre aanvinken. Als ik deze aanvink word ik automatisch rechts onderin de tafel geplaatst. Of ik deze optie nu aan of uit vink. De HUD wordt niet geprojecteerd op de plaats waar ik zit.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
RocknRollAd
Oldschool Grinder

1) autocentre aanvinken
2) spelen met de seating preference bij iPoker totdat het overal goed staat. Heb hem inderdaad ook op 3 staan voor 6-max.

(kijk misschien ook even bij site options, daar kan je ook je preferences aangeven)

Beantwoorden
Citeren
doors2 Topicstarter
doors2
PokerStrategist

Het gaat nog steeds niet helmaal goed. Als ik Auto centre aanvink kom ik rechtsonderin aan tafel te zitten als ik 6-max speel.

De juiste HUD staat dan weer op de eerste stoel links van mij. Wat ik ook probeer hij pakt hem op een of andere wijze gewoon niet. Site Option heb ik idd aangevinkt.

Nu moet ik telkens weer aan de linker kant gaan zitten... Iemand nog een suggestie? Het moet toch op een of andere wijze goed kunnen werken? Op Microgaming en Everest heb ik deze problemen nooit eerder gehad.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

probeer eens seat 2 of seat 4, stop hud, start hud.
of heeft dit sowieso geen effect.

Beantwoorden
Citeren
doors2 Topicstarter
doors2
PokerStrategist

Na vele veranderingen is het me toch gelukt om de HUD op de juiste plek te krijgen.

Het zat hem toch in de Seating Preferences, die staat nu op seat 2.

Thnx voor het meedenken.

Beantwoorden
Citeren