Ga naar het forum
ICM trainer light b...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ICM trainer light bugg

32 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
2,173 Weergaven
Nivlem
Oldschool Grinder

Hey, ik heb een update!

De software is ontwikkeld door een freelancer, niet iemand die bij ons onder een vast contract werkt. De freelancer heeft aangegeven rond mid September met het probleem bezig te gaan. Tot die tijd zal het programma helaas niet optimaal functioneren met de nieuwste flash player. De oplossing is om flash te downgraden naar versie 9.

Excuses voor het ongemak.

Melvin

Kweetet
PokerStrategist

ICM Trainer daarentegen werkt wel perfect ;)
en veel nuttiger naar mijn gevoel!

Jup gewoon de trainer gebruiken!

light is voor vrouwen met complexen :D

Heb hetzelfde probleem en inmiddels is het al bijna eind januari, is er uberhaupt al iets bekend???

johninho123
PokerStrategist

lol dacht dus dat het aan mij lag ik heb dat probleem dus ook!

Arjon
Oldschool Grinder

Op dit moment blijft de informatie uit de openingspost van Melvin nog steeds van kracht. Gebruik dus een oudere flashplayer dan versie 9 om de ICM trainer light goed te kunnen gebruiken en gebruik anders de gewone ICM trainer :)

Haha ja was ff zoeken naar info maar bug is dus al bekend maar staat ergens dat er in sept. naar gekeken zou worden, denk alleen vergeten te zeggen welk jaartal :D

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Op dit moment blijft de informatie uit de openingspost van Melvin nog steeds van kracht. Gebruik dus een oudere flashplayer dan versie 9 om de ICM trainer light goed te kunnen gebruiken en gebruik anders de gewone ICM trainer :)

ICM trainer werkt ongeveer hetzelfde?? Dan doe ik die wel even installeren, namelijk geen zin in zoeken naar downgrade versie van flashplayer :f_biggrin:

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NatasNL

ICM trainer werkt ongeveer hetzelfde?? Dan doe ik die wel even installeren, namelijk geen zin in zoeken naar downgrade versie van flashplayer :f_biggrin:

Klinkt als een goed plan!

Laat aub maar even weten of het werkt :)

Oorspronkelijk gepost door NatasNL

Klinkt als een goed plan!

Laat aub maar even weten of het werkt :)

Heb ze er beide opstaan omdat ik toch wat miste in de volledige icm, ben dus het hele net maar afgegaan op zoek naar fp 9 :P Duurde ff maar dan heb je ook wat :D

Moet zeggen vind beide progjes SUPER heb echt veel geleerd, ook de push-fold in de praktijk gebracht _biggrin:

Arjon
Oldschool Grinder

Top! Mooi dat je er al veel van hebt kunne opsteken ook :)

Mookey
PokerStrategist

Er is een update voor ICM light sinds 4-3-2011 en deze werkt ook nog :f_thumbsup: