Heb net HEM op mijn laptop geinstalled. De eerste keren dat ik HEM gebruikte had ik geen problemen. Vandaag was het icoon verdwenen. Reinstall helpt niks.

Thx
Heb net HEM op mijn laptop geinstalled. De eerste keren dat ik HEM gebruikte had ik geen problemen. Vandaag was het icoon verdwenen. Reinstall helpt niks.

Thx
Meestal verandert het icoon naar zo'n teken wanneer het pad naar het programma niet meer klopt. Dus als het eerst naar bijv. C:/Program Files/HEM/Test1 ging, terwijl het programma nu staat geïnstalleerd onder bijv. D:/HEM/Test2, dan klopt het niet meer en zal het icoon ook niet meer werken. In dat geval zou je even moeten opzoeken waar je HEM hebt geïnstalleerd, en dan van daaruit van het .exe bestand een nieuwe snelkoppeling maken.
Hoop dat dat werkt, anders moet er even door iemand met meer computer ervaring naar gekeken worden.
Het originele Holdemmanager.exe bestand staat op de juiste plaats, en ook als ik de snelkoppeling open werkt het programma wel, maar enkel het icoon is weg. Na wat rondneuzen op google ben ik ook niet te enige.
heb ik ook
eerst lijkt het of je wereld instort, maar na een paar weken kan je het leren aanvaarden...en dan leer je er zelfs mee leven.
het is bij mij nu toch al 114 dagen, ik ben het nog steeds niet vergeten en ik zal het ook nooit vergeten. Maar elke dag doet het een beetje minder pijn.
nee maar ff serieus, heb ik ook
groetjes.