Ga naar het forum
import pokerstars (...

Meldingen
Alles wissen

import pokerstars (mobile app) hands in HM2 ?

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
402 Weergaven

Yo,

Is er iemand al in geslaagd om pokerstars (mobile client) handen te importeren in HEM2?
Zo ja, graag wat meer info

Have fun!

Johan.

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
ViperPP

De enige manier om handen van de mobile clients vast te krijgen is door ze per e-mail op te vragen. Dit kan je doen vanuit de mobile client waar je de recentste x handen of de handen van de laatste x uur kunt opvragen.

Opgelet: er is een bovengrens aan het aantal handen dat je op deze manier kunt krijgen, en die is vrij laag (ik dacht 200). Dat wil dus zeggen dat je heel regelmatig de opvraging zult moeten doen of je zult handen missen. Je kan hier nog enigszins rond werken als je toernooien speelt, door handen op te vragen op basis van toernooi-id, wat dus ook op eender welk later moment nog kan. De toernooi-ids vastkrijgen kan je dan weer door de Tournament Summary te laten mailen (kan enkel via de desktop client, denk ik) waar je de resultaten van je x laatste toernooien kunt opvragen.

Eens je je handen per e-mail hebt, is het dan een kwestie van ze te importeren. PT4 kan hiervoor zelf in je mailbox gaan kijken en de HH mails zelf oppikken. Hoe het juist in HEM moet, daar kan ik je helaas niet mee helpen, maar misschien vind je het dan zelf wel.

Beantwoorden
Citeren