Heb wat problemen gehad met hm2 waardoor ik alle hh kwijt was.
Ik heb deze opgevraagd bij 888 support en deze per mail in een excel bestand ontvangen. Maar hoe kan ik vanuit excel naar hm2 importeren?
Want via import file vind hij geen handen.
Heb wat problemen gehad met hm2 waardoor ik alle hh kwijt was.
Ik heb deze opgevraagd bij 888 support en deze per mail in een excel bestand ontvangen. Maar hoe kan ik vanuit excel naar hm2 importeren?
Want via import file vind hij geen handen.
Apart dat je die in Excel krijgt.
Misschien helpt het om ze op te slaan als txt-bestand en dan te importeren.
Dit wordt lastig. Het mooiste zo zijn dat je het kopieert naar een wordpad bestandje, maar dat zal met excel wel eens veel werk opleveren.
Nah, heb het zelf ook wel eens gedaan en had toen geen problemen, maar dat was een andere pokerroom.
Je kunt ook proberen de gehele tekst in notepad te kopiëren en dan op te slaan.
Hmmmm....
Misschien kun je me er (morgen) eentje sturen, dan kan ik het eens proberen.
is goed, weetniet zeker of ik je nog heb.
kunt me wel toevoegen iedergeval, alexboxtel
Zou niet weten hoe het excel bestand eruit ziet. Maar als alleen de eerste kolom gevuld is met een regel uit een normale HH tekstfile dan kun je naar "File / Save As" gaan, selecteer een van de txt formaten.
Gewoon doorgaan tijdens de 2 waarschuwingen.
Bekijk de bewaarde tekstfile of het nu wel goed is.
Bij meerdere sheets zul je dit voor elke sheet moeten herhalen.
kheb zelf geen idee, maar heb je de support terug gemaild met de vraag of je handhistorys in .txt kan krijgen ipv excel?
stars support is daar altijd behulpzaam in
Oorspronkelijk gepost door Rogier
kheb zelf geen idee, maar heb je de support terug gemaild met de vraag of je handhistorys in .txt kan krijgen ipv excel?stars support is daar altijd behulpzaam in
![]()
We hebben het hier wel over de 888 support en dat is misschien wel een ander verhaal
Heb je niet kunnen vinden op Skype (maar was ook bijna de hele dag offline).
Dit sheet lijkt me meer een summary, waar je weinig mee kunt.
Je zult een echte handhistory nodig hebben.
Als dat alles is van kolommen of sheets, ga je er idd niets aan hebben tenzij je gewoon een grafiekje van je winsten wil hebben.