Ga naar het forum
Mobiel internet voo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Mobiel internet voor backup, welke provider?

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
337 Weergaven
DodoBrabbel

Ik wil als backup internet connectie een mobiele breedband connectie aanleggen. Ik weet alleen niet welke provider ik moet kiezen, de prijzen zijn ongeveer gelijk per maand. Maar hoe zit het met stabiliteit enzo? Is het net zoals met de gewone mobielen netwerken? Dan zou ik voor Vodafone kiezen. En zou een prepaid stick voldoende zijn of moet ik echt een abonnement nemen als ik een avond poker wil spelen?

5 reacties
Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door DodoBrabbel
Ik wil als backup internet connectie een mobiele breedband connectie aanleggen. Ik weet alleen niet welke provider ik moet kiezen, de prijzen zijn ongeveer gelijk per maand. Maar hoe zit het met stabiliteit enzo? Is het net zoals met de gewone mobielen netwerken? Dan zou ik voor Vodafone kiezen. En zou een prepaid stick voldoende zijn of moet ik echt een abonnement nemen als ik een avond poker wil spelen?

Ik speel vanuit belgie met een vodafone stick op het proximus netwerk..bij proximus is er een speciaal pre-paid abo voor dit...ik betaal 2.5euro/dag dat ik online ben(max van 50mb)
Ik vermoed dat vodafone ook wel zoiets in de aard zal hebben _cool:

Nivlem

Ik zou inderdaad zo'n pre-paid ding kopen waar je per dag dat je er gebruik van maakt voor betaalt. Zo zit je niet onnodig aan extra vaste maandlasten vast maar heb je toch altijd iets om op terug te vallen.

Ik had in NL bij T-Mobile onbeperkt internet voor 10 euries per maand. Dat beviel goed eigenlijk en de snelheid was oke. Wel is het zo dat je snelheid iets lager word gezet, als je heel veel download. (Maar wel een mooie backup, kabeltje naar de comp en overal waar je bent internet. :))

DodoBrabbel Topicstarter
DodoBrabbel

Ik heb nu een prepaid abonnement genomen bij Vodafone. Ik betaal niet per dag dat ik online ben maar gewoon 33ct per MB. Wel kan ik een voordeelbundel kopen voor 2,50 zodat ik 1 dag 35MB mag dowloaden. Ik denk dat dat wel genoeg is wanneer ik internet nodig heb.

Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door DodoBrabbel
Ik heb nu een prepaid abonnement genomen bij Vodafone. Ik betaal niet per dag dat ik online ben maar gewoon 33ct per MB. Wel kan ik een voordeelbundel kopen voor 2,50 zodat ik 1 dag 35MB mag dowloaden. Ik denk dat dat wel genoeg is wanneer ik internet nodig heb.

4 tafels op pokerstars voor 2 uurtjes en pokerstrategy even opendoen kost me al 10mb :D