Ik gebruik veel de muis maar de muis die ik heb is niet erg ergonomisch. Niet erg geadvanceerd maar heeft wel een koord. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe muis waarbij ik gemakkelijk veel kan klikken, die snel is en ergonomisch is om rsi te voorkomen, welke muis zou ik daarvoor het beste kunnen gebruiken? Of eigenlijk welke muis raden jullie aan voor poker?
Heb zelf weinig verstand van de verschillende muizen die je kunt gebruiken voor je computer.
Verder heb ik deze thread verplaatst naar software en pokertools, want daar past deze thread wat beter.
ik heb deze
Gekocht op aanraden van een paar full time grinders en heel te tevreden over. Hij kost uiteraard wel meer dan een gewone muis.
http://www.alternate.be/Sharkoon/Sharkoon+Squad/html/product/964575/?tk=13&lk=5484
ik heb deze, meeste problemen ga je trouwens voorkomen door je bureaustoel juist in te stellen .. niet zozeer je muis
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
ik heb dezeGekocht op aanraden van een paar full time grinders en heel te tevreden over. Hij kost uiteraard wel meer dan een gewone muis.
Hoe lang gebruik je die al ? Ik vraag me immers af hoe lang die soft grip ok blijft. Heb nogal slechte ervaringen dat die na een paar maand al begint te verslijten.
En hoe is de gelijding onderaan ? Logitech heeft typisch gewoon een paar rondjes en na een jaar of zo beginnen die ook los te komen en lijm af te geven.
Ik gebruik deze:Razer Naga
Is natuurlijk wel een gaming muis en dus wat duurder maar ligt geweldig lekker in de hand, heeft 3 aanpasbare zijstroken zodat je ze kan aanpassen naar wat het best in je hand ligt en bovendien aardig wat extra buttons die bijvoorbeeld gemakkelijk zijn als je hotkeys gebruikt in pokerstars (of tableninja op andere sites obv...)
Nox
Gebruik deze is niet te groot ligt lekker in hand http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-naga-hex
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
ik heb dezeGekocht op aanraden van een paar full time grinders en heel te tevreden over. Hij kost uiteraard wel meer dan een gewone muis.
Hoe lang gebruik je die al ? Ik vraag me immers af hoe lang die soft grip ok blijft. Heb nogal slechte ervaringen dat die na een paar maand al begint te verslijten.
En hoe is de gelijding onderaan ? Logitech heeft typisch gewoon een paar rondjes en na een jaar of zo beginnen die ook los te komen en lijm af te geven.
Mijn vorige logitechmuis vond ik ook niet zo geweldig ( die was wel een pak goedkoper) Ik heb deze nu 4 maanden geleden gekocht op aanraden van Jefke en voorlopig echt nergens klachten over. Ik vind die logitech unifying software gewoon super handig zodat ik ook mijn keyboard enz kan aansluiten op dezelfde usb-stick vandaar die keuze. Ook omdat de meeste draadloze muizen niet zo geweldig zijn.
ik heb deze
+1000000000
Heb deze zelf ook, nadat ik een razer imperator heb gehad. De imperator was ook een hele fijne, enkel wilde ik toch wel graag draadloos.
MX performance gekocht, heb em nu een jaar ongeveer en nog nooit problemen. Ding werkt bij mij insanely lang between charges en hij werkt op elk oppervlak.
Geen rondjes maar decent pads die goed meegaan. de softgrip ziet er nog goed uit enkel zijn wel alle letters etc versleten.