Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Muis

10 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,728 Weergaven
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ik gebruik veel de muis maar de muis die ik heb is niet erg ergonomisch. Niet erg geadvanceerd maar heeft wel een koord. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe muis waarbij ik gemakkelijk veel kan klikken, die snel is en ergonomisch is om rsi te voorkomen, welke muis zou ik daarvoor het beste kunnen gebruiken? Of eigenlijk welke muis raden jullie aan voor poker?

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf weinig verstand van de verschillende muizen die je kunt gebruiken voor je computer.
Verder heb ik deze thread verplaatst naar software en pokertools, want daar past deze thread wat beter.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

ik heb deze

Gekocht op aanraden van een paar full time grinders en heel te tevreden over. Hij kost uiteraard wel meer dan een gewone muis.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

http://www.alternate.be/Sharkoon/Sharkoon+Squad/html/product/964575/?tk=13&lk=5484

ik heb deze, meeste problemen ga je trouwens voorkomen door je bureaustoel juist in te stellen .. niet zozeer je muis

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
ik heb deze

Gekocht op aanraden van een paar full time grinders en heel te tevreden over. Hij kost uiteraard wel meer dan een gewone muis.

Hoe lang gebruik je die al ? Ik vraag me immers af hoe lang die soft grip ok blijft. Heb nogal slechte ervaringen dat die na een paar maand al begint te verslijten.
En hoe is de gelijding onderaan ? Logitech heeft typisch gewoon een paar rondjes en na een jaar of zo beginnen die ook los te komen en lijm af te geven.

Beantwoorden
Citeren

Ik gebruik deze:Razer Naga

Is natuurlijk wel een gaming muis en dus wat duurder maar ligt geweldig lekker in de hand, heeft 3 aanpasbare zijstroken zodat je ze kan aanpassen naar wat het best in je hand ligt en bovendien aardig wat extra buttons die bijvoorbeeld gemakkelijk zijn als je hotkeys gebruikt in pokerstars (of tableninja op andere sites obv...)

Nox

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Gebruik deze is niet te groot ligt lekker in hand http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-naga-hex

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

ik heb deze

Hoe lang gebruik je die al ? Ik vraag me immers af hoe lang die soft grip ok blijft. Heb nogal slechte ervaringen dat die na een paar maand al begint te verslijten.
En hoe is de gelijding onderaan ? Logitech heeft typisch gewoon een paar rondjes en na een jaar of zo beginnen die ook los te komen en lijm af te geven.

Mijn vorige logitechmuis vond ik ook niet zo geweldig ( die was wel een pak goedkoper) Ik heb deze nu 4 maanden geleden gekocht op aanraden van Jefke en voorlopig echt nergens klachten over. Ik vind die logitech unifying software gewoon super handig zodat ik ook mijn keyboard enz kan aansluiten op dezelfde usb-stick vandaar die keuze. Ook omdat de meeste draadloze muizen niet zo geweldig zijn.

Beantwoorden
Citeren

ik heb deze

+1000000000

Heb deze zelf ook, nadat ik een razer imperator heb gehad. De imperator was ook een hele fijne, enkel wilde ik toch wel graag draadloos.

MX performance gekocht, heb em nu een jaar ongeveer en nog nooit problemen. Ding werkt bij mij insanely lang between charges en hij werkt op elk oppervlak.

Geen rondjes maar decent pads die goed meegaan. de softgrip ziet er nog goed uit enkel zijn wel alle letters etc versleten.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984 Topicstarter
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Bedankt voor de adviezen :)

Beantwoorden
Citeren