Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Notecaddy

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
399 Weergaven
JanJB
Oldschool Grinder

Wie hebben er ervaring met het gebruik van notecaddy in HM2? En waarom zou ik het als 45-mans speler wel of niet aanschaffen? Welke zaken uit HM2 (naast TN en SNG-Wiz) kunnen nog meer interessant zijn? Leakbuster?

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
pmania
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door JanJB
Wie hebben er ervaring met het gebruik van notecaddy in HM2? En waarom zou ik het als 45-mans speler wel of niet aanschaffen? Welke zaken uit HM2 (naast TN en SNG-Wiz) kunnen nog meer interessant zijn? Leakbuster?

Ik heb wel wat ervaring met notecaddy maar luktte laatst nog niet om 2 definities samen te voegen tot een definitie, liep vast op het testen. Ik zou het wel aanschaffen omdat er zeker wel wat regs het ook hebben en gebruiken. notecaddyedge.com sng check de badges maar en definities heb je wel notecaddy premium (betaald) voor nodig. Ik gebruiktte wel 2 badges van de trial die zijn hetzelfde in de sng versie welke wel 25 badges heeft. Met badges is het makkelijker om je tegenstanders te exploiten. http://nl.pokerstrategy.com/software/13/ Ben zelf ook bezig met ace poker drills ook van de maker van leak buster en nog wat meer poker gerelateerde dingetjes maar installeer de trial eerst wel even in een VM voor ik eerst weer 5 tientjes uit ga geven, het lijkt mij voor mezelf wel zinvol om er wat mee te oefenen.

Beantwoorden
Citeren