Ga naar het forum
Olifant (0.9) loopt...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Olifant (0.9) loopt niet zo hard meer

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
269 Weergaven
TheRealTgb1
PokerStrategist

Heb vanmiddag geen problemen gehad maar na paar k handen begint elephant steeds langzamer te worden. Niet dat het nu zo erg is dat hij een handje zou achter lopen ;)

Maar als ik op een speler zijn hud klik duurt het een halve minuut voordat de popup met uitgebreide stats komt. En tegen die tijd ben ik meestal al wat handen verder _mad:

Merk wel dat er een verband is tussen aantal gespeelde handen en snelheid van elephant (hoe meer handen hoe trager). Heb quadcore met 4gb geheugen wat genoeg zou moeten zijn om elephant te draaien.

Beschikt elephant ook ergens over een (verborgen) ev lijn, of komt dit eventueel in een nieuwere versie van elephant? Het is vaak handig met analyseren als je een keer een wat mindere dag hebt.

4 reacties
samni
PokerStrategist

Misschien wordt uw olifant al een dagje ouder? :facepalm:

Serieus, heb geen idee :D

TheRealTgb1 Topicstarter
TheRealTgb1
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door samni
Misschien wordt uw olifant al een dagje ouder? :facepalm:

_biggrin:

Heb vanmorgen ingesteld dat alleen de handen van afgelopen week gebruikt worden voor de hud maar dat maakte helaas niets uit.

Toen maar geprobeerd om van de beginners hud over te gaan naar de hud voor gevorderden om die vol te proppen met de stats die ik meestal gebruik. Echter die blijft op standaard layout staan en niet de preset voor nl 5-6 max. _mad:

Arjon
Oldschool Grinder

Bij de 0.90 versie zouden er inderdaad problemen bekend zijn dat Elephant langzamer wordt naarmate je met een grote database werkt.

Je kunt proberen de laatste Beta-versie te gebruiken, wat hopelijk je problemen zal oplossen:

http://resources.pokerstrategy.com/Software/el3phant/DevBuilds/setup-elephant-0.97.40130.01.exe

Succes! :)

TheRealTgb1 Topicstarter
TheRealTgb1
PokerStrategist

Bedankt voor je reactie, het loopt nu weer super.