Ga naar het forum
PKR hand converten ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PKR hand converten mogelijk?

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
342 Weergaven

Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om handen te converteren vanuit PKR? Iemand daar ervaringen mee? Alvast bedankt.

Gr Thomas

7 reacties
Chivaz1
Elite Grinder

ik laat ze door HEM converteren

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey Chivaz1,

Bedankt voor je reply. Verwijderd HEM bij jou ook de handhistories van PKR uit de PKR/handhistory folder? Ook gaat het importen ook niet goed. Kun je me misschien helpen met het programma? Heb ook instructievideo's gekeken maar word er nier echt wijzer van. Alvast bedankt!

Groeten Thomas

Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door thcook87
Hey Chivaz1,

Bedankt voor je reply. Verwijderd HEM bij jou ook de handhistories van PKR uit de PKR/handhistory folder? Ook gaat het importen ook niet goed. Kun je me misschien helpen met het programma? Heb ook instructievideo's gekeken maar word er nier echt wijzer van. Alvast bedankt!

Groeten Thomas

ja, hem haalt de handen uit de folder en plaatst deze in een map die je bij installatie hebt aangegeven. Je kunt deze wijzigen in; options > configure auto import options > add folder. Daar staat ook de PKR folder, die je kunt wijzigen door op 'edit' te klikken.

Orodin
PokerStrategist

Hoi Thomas,

In de andere thread die je had aangemaakt heb ik wat meer info over je vragen gegeven. Ik hoop dat je daar verder mee komt.

Wel wil ik je verzoeken om over één onderwerp ook slechts één thread aan te maken. Dit om het forum een beetje schoon te houden. :) Thanks!

Groeten,
Orodin

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hoi Thomas,

In de andere thread die je had aangemaakt heb ik wat meer info over je vragen gegeven. Ik hoop dat je daar verder mee komt.

Wel wil ik je verzoeken om over één onderwerp ook slechts één thread aan te maken. Dit om het forum een beetje schoon te houden. :) Thanks!

Groeten,
Orodin

Je hebt gelijk. Mijn excuses. Het waren 2 verschillende vragen over het programma, maar dat kan uiteraard makkelijk in 1 thread worden gevraagd. Bedankt voor je info in ieder geval. Dit was zeker nuttig! Zal ik deze nu weghalen of is dat niet nodig?

Groeten Thomas

Orodin
PokerStrategist

Hey,

Hm, dan is het misschien ook een beetje my bad, ik dacht dat de onderwerpen elkaar overlapten.

Maar 't is prima zo hoor :).

Is het allemaal gelukt nu??

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hey,

Hm, dan is het misschien ook een beetje my bad, ik dacht dat de onderwerpen elkaar overlapten.

Maar 't is prima zo hoor :).

Is het allemaal gelukt nu??

Geen probleem ;). Ik heb gebruik PKR en FullTilt. Bij FullTilt gaat het converteren zonder problemen en zijn alle gespeeld handen zichtbaar. Alleen bij PKR is het erg onvolledig en zijn er maar 8 handen te zien (terwijl ik wel tientallen gespeeld heb). Ik sluit het programma btw niet af voordat ik echt niet meer 'aan tafel' zit.
Snap er niet veel meer van. Hij heeft dus ook de hele hand history weggehaald en samengevoegd in 1 txt-bestand. Heel apart, en super onduidelijk. Hier wel eens ervaring mee gehad? Er zijn nog zoveel handen waarvan ik wil vragen of ik ze goed gespeeld heb :P. Alvast bedankt voor je tijd!

Groeten Thomas