Ik heb net Pockertracker 4 geïnstalleerd en speel op Pokerstars.
Ik krijg geen HUD bij Sit en Go's. Mijn handen (get hands while playing) worden wel geregistreerd en mijn mininum hands required staat op 1.
Iemand die me kan verder helpen?
Ik heb net Pockertracker 4 geïnstalleerd en speel op Pokerstars.
Ik krijg geen HUD bij Sit en Go's. Mijn handen (get hands while playing) worden wel geregistreerd en mijn mininum hands required staat op 1.
Iemand die me kan verder helpen?
Dit lijkt mij een makkelijk op te lossen probleem.
Ga naar 'opties' in de PokerStars client.
Daarna ga je naar 'Directe handgeschiedenis opties'.
Dan moet je vinkje 'mijn handgeschiedenis opslaan' aanvinken en je moet ook de taal op Engels zetten en dan klik je op ok. Dan doet je Hud het normaal gesproken wel.
Verder is het verstandig om hetzelfde te doen bij de 'Opties toernooisamenvatting', want anders heb je kans dat PT4 de resultaten ook niet traceert.
Mocht het daarna nog niet werken dan hoor ik het graag.
Dan wordt het wat lastiger, want ik ben zelf niet bekend met PT4.
In dat geval lijkt het op hetzelfde probleem dat eerder werd vermeld.
Zie PT4 hand import probleem.
Dus dan kun je het beste Officiële Support-kanalen van pokertracker raadplegen en dan krijg je sneller een goed antwoord.
Dat lijkt me beter dan dat ik intern naar een oplossing ga zoeken, want dan duurt het wel even.
Succes met het oplossen van dit probleem.
Maar mijn handen worden wel geimporteerd. Ik zie ze staan.
Bij cash games komt er wel iets op van PT4. Dat ik me moet registrereen ofzo?
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Heb je em wel op tournaments staan?
Voor de HUD moet je niets op 'tournaments' zetten. Hij hoort gewoon vanzelf te starten op zowel cash- als toernooitafels.
@Bramster: ga eens naar Hud->Edit Hud Profiles. Zie jdaar in de Profile dropdown zowel de cash als de toernooi Hud profielen ?