Ga naar het forum
Poker scherm multit...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Poker scherm multitable

13 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
2,190 Weergaven
Poefters
PokerStrategist

Beste Pokerpro's,

niet echt een pokertool maar wel ons misbaar bij multitablen denk ik...Een goed scherm...Ik heb mijn ogen laten vallen op onderstaand schermen...welke raden jullie mij aan?

Samsung 2494LW (5ms) 24" wide SyncMaster TFT-scherm

ACER X243HAbd 24" breedscherm (2 ms)

Ik vraag mij af waarvoor die 5ms staat daar ik bij veel schermen 2ms zie staan...heeft dit ook invloed bij het multitablen of andere zaken die je op de pc doet??

alvast bedankt!

12 reacties
sjengfred
Oldschool Grinder

Dat is de reactietijd van de pixels, ik geloof hoeveel tijd er nodig is voor een pixel om van wit naar zwart te gaan. Voor het pokeren maakt dit niks uit, alleen voor het spelen van games of het kijken van films is dit interessant (snel wisselende beelden dus). Maar of een mens het verschil tussen 5ms en 2ms nog kan zien weet ik niet.

Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

oke thanks!

maar ik dacht net aan het zelfde...kan een mens dat wel zien
nu twordt de 2ms...wonderwel goedkoper

Scherm is vaak een scherm. Maak niet zoveel uit welke je koopt als je er geen hele bijzondere dingen mee wilt. 2 dingen die wel belangrijk zijn.

1. Hoe is je lichtinval bij, bij direct licht van achter/opzij raad ik je aan een mat scherm te kopen ipv een crystal.

2. Wat vind je mooi? Want qua vormgeving is er natuurlijk wel het een en ander aan verschil.

Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

De lichtinval bij mij thuis? In de kamer waar ik dat scherm ga plaatsen?
Ik vind ze bijna nog wel mooi...

ik zou persoonlijk voor de samsung gaan, zijn meestal echt wel good stuff :)

Heb er zelf ook eentje staan, mr dan wel een Syncmaster P2250 en echt enorm tevreden van dat ding :)

Nox

Oorspronkelijk gepost door Poefters
De lichtinval bij mij thuis? In de kamer waar ik dat scherm ga plaatsen?
Ik vind ze bijna nog wel mooi...

ja, als jij directe zon hebt en je bureau bij een raam staat ofzo. Sowieso een matte nemen.

Arjon
Oldschool Grinder

Samsung heeft inderdaad een goede reputatie op het gebied van beeldschermen :)

Ik heb wel problemen met mijn samsung schermen.

Mijn schermen vallen vaak uit als mijn scherm wil verplaatsen of draaien door dat die voeding slecht contact maakt.

Iemand nog problemen daarmee?

Oorspronkelijk gepost door basket60

Mijn schermen vallen vaak uit als mijn scherm wil verplaatsen of draaien door dat die voeding slecht contact maakt.

nope, ng nooit geen probleem mee gehad, mss specifiek probleempje van jou exemplaar?
al eens mee naar de winkel teruggeweest?

Nox

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus

Oorspronkelijk gepost door basket60

nope, ng nooit geen probleem mee gehad, mss specifiek probleempje van jou exemplaar?
al eens mee naar de winkel teruggeweest?

Nox

Ik heb het aan beide schermen, bij de eene is het pas na 1.5 jaar gekomen maar mijn nieuw scherm is het minder erg maar het valt nu wel al voor.

Dat een scherm kan ik niet meer binnendoen.

Het nieuwe scherm is nog maar 4 maanden oud maar hier binnendoen bij mediamarkt kijk ik wat tegen op gezien het kan werken en daarnaast zou ik het moeten uitleggen in Frans. Daarbovenop ben ik het dan wrs ook 1-2 maanden kwijt.

njah, snap ik dan ook wel weer mrjah, als je een goed werkend scherm wil... :)

Verder al gechecked of alles goed ingeplugged is ed?

Nox

Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Bedankt voor de reacties en de adviezen!!

Besteld!

topic= closed!