Ga naar het forum
Pokertracker 3: Gra...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pokertracker 3: Graph klopt niet t.o.v. sessions

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
210 Weergaven
pollentier
PokerStrategist

Hoi,

niet alle hands van mijn sessies die ik speelde staan in mijn graph, slechts 1100 van de 1500 ofzo denk ik...en dan nog net handen waar ik winst maakte (h).
Heeft iemand dit al tegen gekomen of weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Ter verduidelijking: op de tab 'sessions' staan 1013 hands ofzo en op de graph slechts 800...met filters raakt dit niet verholpen aangezien dat toepasselijk is op beide tabbladen...

3 reacties
Arjon
Oldschool Grinder

Je kunt dus wel alle handhistories bekijken, maar in de graph wordt een deel niet meegenomen?

Het is niet zo dat de handen verdeeld zijn over bijvoorbeeld 2 accounts waar je mee gespeeld hebt? Kan het zijn dat je de microstakes versie hebt en dat bepaalde handen vanaf hogere limieten niet meegenomen worden?

pollentier Topicstarter
pollentier
PokerStrategist

Neen, de filter staat op NL4 6-max op party poker, op 1 account gespeeld vanaf 1 mei...die filter geldt voor alle tabbladen dus ook voor graph, sessions, hands enzovoort zou ik evenveel hands moeten zien.

Bij sessions heb ik 2000 op andere maar 1700 ofzo...
Ik heb op het support forum van pokertracker gepost over dit probleem, in het verleden hebben ze me altijd goed kunnen helpen. Als ik iets meer weet post ik de oplossing hier wel.

grtz

pollentier Topicstarter
pollentier
PokerStrategist

Ik zie net dat het probleem niet aan de filter kan liggen, maar het ligt aan de import denk ik.
Het zijn gewoon de eerste 200 handen van mijn eerste sessie die niet op de graph staan, heel vreemd, aangezien ze wel op de rest van de statistieken staan...