Ga naar het forum
pokertracker 4

Meldingen
Alles wissen

pokertracker 4

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
693 Weergaven
Zaratras

Hallo,

ik wil pokertracker 4 aanschaffen

er zijn 3 opties, paypal, neteller en creditcard

creditcard heb ik niet
paypal als ik inlog moet ik een creditcard toevoegen om te betalen terwijl paypal met mijn gewone bankrekening is gekoppeld dus dat kan ook niet.

neteller heb ik een account aangemaakt, al me gegevens correct ingevoerd, account geblokkeerd waarschijnlijk omdat ik op curacao ermee wil inloggen. wil ik de service lijn bellen, bestaat me Id nummer niet. wacht al paar uur weer gebeld nog steeds niet.

Wie kan mij helpen met dit probleem?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties

Als PayPal aan je bankrekening gekoppeld is kan je die betaalmethode toch gewoon gebruiken? Bij mij is die ook gekoppeld en als ik iets aanschaf via PayPal dan schrijft PayPal het weer automatisch van mijn bankrekening. Nooit gehad dat ik iets niet aan kon schaffen.

edit: Heb je je bankrekening binnen PayPal ooit geactiveerd/bevestigd en staat deze ingesteld als je primaire betaalmethode?

Beantwoorden
Citeren
Zaratras

ik heb me gegevens op paypal nog een gecontroleerd het moet wel met creditcard schijnt ofzo

edit: net iets gevonden op google, dat paypal niet eerst wil betalen bij bepaalde dingen.. heb nu maar geld over gemaakt naar paypal.. paar dagen wachten

Beantwoorden
Citeren
Rijksen

Wellicht heb je hier iets aan. Heb ik goede ervaringen mee. Je koopt creditcard gegevens via ideal met een bepaald saldo.
https://www.3vcard.nl

Neteller en skrill bieden dit ook aan. Op dit moment gebruik ik een echte plastic kaart van Neteller. Gewoon in supermarkt betalen van mijn pokerwinst:)

Beantwoorden
Citeren
Zaratras

Oorspronkelijk gepost door Rijksen
Wellicht heb je hier iets aan. Heb ik goede ervaringen mee. Je koopt creditcard gegevens via ideal met een bepaald saldo.
https://www.3vcard.nl

Neteller en skrill bieden dit ook aan. Op dit moment gebruik ik een echte plastic kaart van Neteller. Gewoon in supermarkt betalen van mijn pokerwinst:)

thanks! het is gelukt

Beantwoorden
Citeren