Skip to forum
Pokertracker 4 impo...

Meldingen
Alles wissen

Pokertracker 4 import oude HH

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
1,062 Bekeken
ShovingLoose

Ik heb sinds een maandje Pokertracker 4 en elke keer als ik speel klik ik op "Get hands while playing".

Maar wat er dan gebeurd is dat Pokertracker eerst alle handen voor de dagen/weken ervoor weer opnieuw bijlangs gaat terwijl die allang ge-import zijn. Waarom gaat hij die bestanden bijlangs en hoe kan ik dit voorkomen?

Beantwoorden
Citeren
7 replies
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik heb sinds een maandje Pokertracker 4 en elke keer als ik speel klik ik op "Get hands while playing".

Maar wat er dan gebeurd is dat Pokertracker eerst alle handen voor de dagen/weken ervoor weer opnieuw bijlangs gaat terwijl die allang ge-import zijn. Waarom gaat hij die bestanden bijlangs en hoe kan ik dit voorkomen?

speel je toevallig op microgaming netwerk?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Dubbelklik op een van de pokersites in het lijstje links. Dan kom je bij Import Configuration. Klik nu op de Preferences knop, en daar vind je dat je geprocesste HH-files automatisch kunt laten verplaatsen naar een archief-folder naar keuze. Je kan hierbij ook aangeven dat in dat archief sub-folders moeten aangemaakt worden per site en/of datum.

Zoals Yoshiwa al suggereert, is MPN een uitzondering. De HH's daar komen niet in tekst-bestanden terecht, maar in een kleine database. Deze database wordt door PT4 niet verplaatst, en dien je dus regelmatig zelf te verplaatsen door het bestand gamehistory.dat in de MPN poker folder, te verplaatsen of te deleten.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Super bedankt, heb het aangevinkt dus Ipoker HH enzo gaat hij nu niet opnieuw helemaal bijlangs :)

Speel ook op Microgaming inderdaad. Nou ja dit scheelt al een hoop!

Bedankt mannen! =)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

PS: Yoshiwa liet me ook nog effen weten dat je PT4 zelf ook de database kunt laten clearen. Was die functionaliteit al vergeten :D.

Dubbelklik op Microgaming (MPN) en daar zie je onder 'Site Configuration' een knop genaamd 'Clear Databases Now' :).

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Is dat clearen dat je ook alle stats kwijt bent of verwijderd hij de HH maar onthoud hij wel de stat van andere spelers?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Is dat clearen dat je ook alle stats kwijt bent of verwijderd hij de HH maar onthoud hij wel de stat van andere spelers?

'Clear Database' cleart dat gamehistory.dat filetje (en zet eerst een copy naar je archief-folder, lijkt het). Uiteraard blijf je gewoon alle stats in PT4 behouden.

Beantwoorden
Citeren
oewems

Manueel importen van oude HH is belacheliijk, maar dan echt belachelijk traag
ben momenteel bezig alle history te laden die te vinden is op mn pc en dat doet ie, jawel, aan 2h/s jeej...

(optie load hands from disc of iet in die trent)

t zijn momenteel pokerstars zoomhanden vermoed ik

Beantwoorden
Citeren