Heef iemand een idee waarom TN 20 Sng's registreert terwijl ik er maar 12 vraag (of denk te vragen) ?

Grts Nagger
Heef iemand een idee waarom TN 20 Sng's registreert terwijl ik er maar 12 vraag (of denk te vragen) ?

Grts Nagger
Ja ik zie de currently registered staan, da's 0, 1 of 2 (zie Max Per Cycle)
Maar ik zie nergens een getal met hoeveel er al open zijn (total registered) , wellicht dat hij daarom blijft reggen.
Ik zal es TN updaten. Grts Nagger
TN1 werkt nog prima hier. Zolang ik hem niet afsluit, is er weinig aan de hand tot stars een update erin pleurt.

Probleem is gewoon dat hij de tornooien die openstaan niet optelt bij Total Registered
Iemand een idee why ?
Grts Nagger
Welk PokerStars table theme (View->Table Themes...) gebruik je ? Ziet er mij niet het standaard theme uit, en ik ben vrij zeker dat ze niet allemaal gesupporteerd zijn door TN. Zelf gebruik ik Hyper-Simple die goed ondersteund wordt.
EDIT: wel belachelijk dat de originele TN site helemaal weg lijkt te zijn, want daar stond wel zeer veel nuttige informatie.
thx viper zal ik es proberen.
De rest werkt redelijk, alleen sluit hij 'soms' de tourney lobby ook niet.
Grts Nagger
Tableninja 1 kwam net nog met een update.
Misschien dat de issues hierin opgelost zijn.
Even de releasenotes bekeken, ja dus:
========= TableNinja 1.2.156.0 Release Notes =========
Bug fixes
* fixed: Problem with SNG opener - wrong #occurrences of filtered stakess
Zag die ook passeren. Rare is dat ik deze morgen nog testte met 1.2.156 en het probleem van Nagger niet kon reproduceren. Was wel niet met exact dezelfde parameters uiteraard. Testen doe ik liever met microstakes :D.