Ik ben van plan om software te gaan gebruiken. Maar ik lees zowel van de twee bovenstaande programma's goede reviews.
Mss kunnen er een paar gebruikers hun mening geven, dat zou een hele hulp zijn
Alvast bedankt
Ik ben van plan om software te gaan gebruiken. Maar ik lees zowel van de twee bovenstaande programma's goede reviews.
Mss kunnen er een paar gebruikers hun mening geven, dat zou een hele hulp zijn
Alvast bedankt
Geen moeilijke beide programma's zijn goed.
Maar van deze generatie holdem manager de beste.
Oh als je hem via de duitse pokerstrategy shop koopt is ie goedkoper (wel in het engels)
Beide programma's hebben een trial, van PT3 60 dagen, van HEM 15 dagen als ik het goed heb. Dan kan je het verschil zelf proberen
ben zelf begonnen met pt... maar halverwege overgestap op holdem manager...
vind het veel fijner werken, en er zitten meer extra functies in. leaksplugger en bepaalde stats heel fijn uitgelicht.
ik heb zelf HEM, maar dat was omdat op t moment dat ik t aanschafte was PT3 echt een stuk minder dan HEM. geloof dat PT3 nu t 1 en ander heeft geupdate waardoor t iig wel een degelijk programma is, dus zou ik zeggen: try it out
t heeft een trial dus waarom niet
Hey blirrrr,
De meeste hebben het al aangegeven, probeer eens de software alvorens je m kopen gaat. De bevindingen zijn natuurlijk persoonlijk, maar zelf gebruik ik HEM. Als je deze uiteindelijk wil kopen en je doet het via PokerStrategy krijg je nog korting ook!
Succes met je keuze!
Groetjes ♠_cool:
Hier kun je de Engelse shop vinden
Mss niet helemaal on topic, maar had deze vraag ooit al eerder gestelt maar toen geen antwoord op gekregen, dus doe nog maar een poging.
Heb ook zo'n trial geprobeert, maar om data op te slaan heb je PostgreSQL nodig ofzoiets.. Maar ik krijg dat programma niet op mijn PC.
Iemand enig idee hoe dit kan? Krijg een melding dat dit installatie pakket niet kan worden geopent, controleer of dit pakket wel bestaat en of u wel toegang hebt tot dit pakket.
Bob, ik zou je graag helpen, maar ik heb totaal geen verstand van dat programma...
Morgen zal ik aan de anderen even vragen of ze kunnen reageren...
Ciao
Graag, want ik wil nou ook wel eens met tracker spelen, en al die mooie graphs enzo hebben..
Erg handig om je vorderingen in bij te houden...
Ciao..
Heb je al eens geprobeerd om het apart te installeren.
Of als niemand je kan helpen kan je misschien op de officiele website hulp krijgen.
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Bob, ik zou je graag helpen, maar ik heb totaal geen verstand van dat programma...Morgen zal ik aan de anderen even vragen of ze kunnen reageren...
Ciao
Uitvoeren als administrator hé, heb je dat gedaan?
Ik had eerst PT3, maar had allerlei problemen icm Postgre. Heb nu HEM en dat werkt prima, geen problemen meer gehad. HEM heeft ook een small stakes versie die net iets duurder is dan PT3, maar nog steeds goed betaalbaar (dacht $55). En HEM heeft een uitermate duidelijk installatieprocedure Holdemmanager setup. Bobm, misschien dat dat helpt bij Postgresql installatie? Ben heel goed met Office pakket, maar verder niet zo thuis in Windows etc, maar zelfs ik kon dit foutloos. En als het toch niet lukt: google de foutmelding en dan kom je er meestal ook wel uit.
Je kan ook beter gelijk de full version kopen i.p.v. de small stakes versie!
En volgens mij is HEM juist goedkoper als PT3!
Als ik geld mocht zetten op welk van de 2 het beste is zou zijn,dat zou moeilijk worden maar kies dan toch voor HEM.
@Bobm, alle stukjes PostgreSQL van harde schijf halen (automatisch en handmatig). En dan proberen tijdens het installeren van HEM/PT3 PostgreSQL er weer op te krijgen!