Welke pop-ups gebruiken jullie bij HEM2, ik heb nu de standaard aan staan en vind deze echt niet goed. Ik weet dat ik deze zelf kan aanpassen maar enkele ideeën zouden welkom zijn.
Alvast bedankt
Welke pop-ups gebruiken jullie bij HEM2, ik heb nu de standaard aan staan en vind deze echt niet goed. Ik weet dat ik deze zelf kan aanpassen maar enkele ideeën zouden welkom zijn.
Alvast bedankt
Hey,
Vpip/PFR uiteraard
Positionele RFI stats zijn zeer handig. stealstats.
En 3bet/fv3bet. En dan Cbet flop/turn en fold vs cbets.
Dat zijn een beetje de HUD stats die ik het meeste gebruik.
Verder heb ik in wat popups staan wat iemand z'n tendencies zijn als hij de PFR is postflop zoals Cbet IP/OOP, wat hij doet als die dan checkt.
En dan uiteraard een andere Popup als hij preflop niet de PFR is, dus coldcallt, en dan wat hij postflop doet.
Datzelfde over 3bet pots, waar je wel een veel groter sample voor moet hebben jammer genoeg.
En positionele steal stats.
Met die dingen cover je imo al heel veel van iemand zijn 'bruikbare' stats. Want er zijn uiteraard heel veel spots ook waar je eigenlijk bijna niks meer aan je stats hebt.
Mijn hud is ok, deze heb ik zelf opgebouwd met de stats die ik meest gebruik (ongeveer wat je daar zegt). Maar in bepaalde handen moet ik meer specifieke stats opzoeken en dan vind ik de standaard popup niet goed. Dit gebeurd inderdaad niet veel maar als dit wel zo is wil ik deze rap kunnen opzoeken, deze popup mag redelijk uitgebreid zijn.