Daar is ie weer!!!
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn handen post waar ik die kan vinden en of ik daar een programma nodig voor heb ♠_biggrin:
Daar is ie weer!!!
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn handen post waar ik die kan vinden en of ik daar een programma nodig voor heb ♠_biggrin:
Als je bij de tab strategie kijkt zie je een linkje genaamd 'Mijn poker handen'. ( http://nl.pokerstrategy.com/poker-hand-converter/ ) Daar kan je je handgeschiedenis (in tekstvorm) plakken en dan converteren. Onder de geconverteerde hand zie je als het goed is een tekstvak met BB-code opmaak. Als je die plakt in een post, zal het in een goede opmaak gepost worden!
Pf wat staat het er ingewikkeld maar zal het vanavond even proberen bedankt in iedergeval
Hey John,
Goed dat je meteen aan de slag gaat met het analyseren van je spel!
Op het forum staat er ook nog thread waarin stap voor stap uitgelegd wordt hoe je een hand op het forum kunt posten en welke informatie nuttig is voor je handbeoordelaars.
Gerv heeft over dit onderwerp ook nog een video gemaakt:
Mocht je nog vragen hebben aarzel dan zeker niet om ze te stellen. Dan zullen we proberen je zo goed mogelijk verder te helpen met het posten van je hand!
Groetjes