Ga naar het forum
postgresql 9.0 werk...

Meldingen
Alles wissen

postgresql 9.0 werkt niet meer

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
886 Weergaven
Wolfske

Dus PT4 werkt ook niet meer.
Als ik bij Services kijk (en ook bij taakbeheer > processen) dan is postgresql dus ook niet opgestart.

Als ik dan probeer op te starten dan werkt het nog niet omdat ik een foutmelding krijg
Fout 1053: De service heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord.
Ik heb al gekeken bij afhankelijkheden en gezorgd dat die ook allemaal ingeschakeld waren (dat was al zo) maar helaas niets.

Ik heb postgresql verwijderd en terug geinstalleerd zoals het hoort (buiten mijn databank obv) maar helaas .. weer geen oplossing .. dus ik zit vast ???

Iemand ?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Wolfske Topicstarter
Wolfske

Als ik kijk in de logs dan merk ik dat het sinds 3/6 niet meer goed werkt .. ik heb toen wel wat aanpassingen aan mijn pc gedaan alsook advanced systemcare 7 geinstalleerd (ondertussen volledig verwijderd).

Dus weet niet of dat relevant is.

Aanpassingen die ik deed zijn deze die hier uitgelegd worden:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Heb je de PostgreSQL Troubleshooting guide op de Pokertracker site al geprobeerd om je probleem op te lossen?

Beantwoorden
Citeren

Ik had er ook een keer problemen mee, echt 0 verstand daar van dus windows maar opnieuw op mijn laptop gezet. En het werkte! :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske

na uren zoeken en werken en dankzij beetje hulp van pokertracker ist gelukt !

Heb in mijn windows log moeten kijken en ik miste: pg_tblspc
Dat is een lege map dus die maakt eik aan .. toen kreegk dezelfde melding voor pg_twophase
dus ook die aangemaakt.

Daarna kon hij niet connecten met postmaster.pid toen heb ik http://forumserver.twoplustwo.com/114/pokertracker/cant-connect-db-422617/ gedaan en toen was het opgelost !

Beantwoorden
Citeren