Ga naar het forum
Probleem met verbin...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Probleem met verbinding van Elephant

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
662 Weergaven

Hey allemaal,

Toen ik net Elephant op wou starten, kreeg ik ineens een bericht dat het programma geen verbinding kon maken met de server ofzo. Ik geloof dat er net zo'n probleem in een andere thread is gepost, echter is mijn probleem ontstaan van de ene op de andere dag. Moet ik dan alsnog m'n hele SQL e.d. verwijderen om alles weer opnieuw te kunnen installeren? En dan m'n hele database opnieuw uploaden zeker?

Waarom is dit probleem uberhaupt ontstaan?

10 reacties

Pff, ik heb geen flauw idee waardoor dat ineens zou kunnen komen :(
Probeer morgen nog maar eens Elephant op te starten en als je het probleem dan nog steeds hebt dan probeer je alles wat je zei maar eens te verwijderen en opnieuw installen. Ik hoop dat het dan weer werkt.

HoofdVogel
Oldschool Grinder

Ik heb hetzelfde een paar maand geleden ook aan de hand gehad, ook van de ene op de andere dag.
Heb het volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en tot nu toe toch niet meer voorgevallen.

(ik dacht toen dat het kwam omdat ik via een ander IP adres elephant opstartte, maar naderhand heb ik dit nog verschillende keren gedaan en was er geen probleem)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Okay, heb het vandaag nog eens geprobeerd, kreeg weer zo'n scherm dat ik nieuwe database moest aanmaken. Heb dezelfde gegevens ingevoerd als ik al had in m'n oude database, en kreeg na enige tijd wachten het bericht dat de database succesvol was overgenomen. Hij herkende hem dus nog wel, alleen was de pathway blijkbaar even ver te zoeken. Alles lijkt weer in orde, dus dat scheelt me weer een hoop gedoe met SQL verwijderen e.d. :D

ik had dat vandaag ook ineens

Joene86
PokerStrategist

Ik heb dat gehad.. ook zomaar op een op andere dag. Alles opnieuw geinstalleerd. en het is nog steeds niet opgelost.

Heb hier al eens wat neergezet erover. toen was ik nog de enige, maar nu komen er steeds meer mensen met dezelfde problemen..

Bij mij werkte het niet om alles te verwijderen en opnieuw te installeren..

Wat wel kan werken is dat je bij het opnieuw installen van Post SQL een andere databasenaam moet invoeren dan de vorige. Als dat ook niet werkt kunnen jullie het nog eens op het engelse forum proberen, daar is de software support veel groter.

Pieter1960
PokerStrategist

Is dit nu opgelost, krijg ook geen verbinding en er wordt steeds gezegd dat er nieuwe database moet worden aangemaak, nadat ik een - ik neem aan dat dit een wachtwoord is dat ik in moet geven - een wachtwoord moet invullen.

Jongelui, help deze ouwe lul is?

Pieter1960
PokerStrategist

Bedanktt voor de moeite de ouwe lul heeft het voor mekaar..

he pieter, ouwe lul, ik heb hetzelfde, hoe heb je het voor mekaar gekregen dan? ik weet namelijk niet welk wchtwoord ik moet invullen

Pieter1960
PokerStrategist

Ik heb de hele boel er weer afgehaald en opnieuw geinstalleerd, daarna zelf een username en wachtwoord toegekend en plots daar liep ie...

Die ouwe kan wel wat he.....