Ga naar het forum
programma om handen...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] programma om handen te onthouden enz.

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
406 Weergaven
Randdyyy

Ik zie dat veel van jullie hier mooie grafiekjes hebben enzo met jullie resultaten erin en iets wat bij je tegenstanders zegt hoe vaak die bijv. een 3bet plaatst of raised op de dealer als iedereen gefold is?

Wat kan ik hier het beste voor downloaden?

8 reacties

Hey Randdyyy,

Er zijn meerdere mogelijkheden om je handen in een database op te slaan en de resultaten mooi weer te geven in een grafiek. Eén daarvan is de gratis Elephant van PokerStrategy.com zelf. Hiervan kun je een de volledige versie 21 dagen proberen, waarna de software terugvalt in een beperkte versie. Maar zodra je 1000 Lifetime StrategyPoints hebt verzameld kun je een licentiecode aanvragen voor de volledige versie en heb je een gratis tracking programma. ;)

Andere opties zijn Holdem Manager en PokerTracker3. Deze zijn ook tijdelijk gratis uit te proberen, maar daarna moet je ervoor betalen. Deze software kun je tegen een wat gereduceerde prijs kopen via onze PokerStrategy.com shop.

Ik zou je dus willen aanraden eerst te proberen hoe Elephant bevalt, aangezien deze gratis is, zodat je alvast een idee krijgt hoe het is om te spelen met stats.

Veel succes!
Xpload

Elephant is echt een aanrader!
Ik gebruik het als beginneling ook en het liet me zien dat ik momenteel een VPIP heb van 32%. Het komt er dus op neer dat ik té veel handen speel :)

Sjors777

De elephant moet voldoen tot en met NL10. Het enige nadeel aan de elpehant is naar mijn mening de ontbrekende ev lijn (of te wel verwachte waarde/profit) Het voordeel van de elephant is dat het zowel op beginners, als de wat meer ervaren spelers is gericht, en dat de instellingen veel minder ingewikkeld zijn dan voor HEM ofzo.
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel

Hmm, die EV-lijn zal veel beginnende spelers eerder valse hoop geven dan de realiteit schetsen. ;)

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Hmm, die EV-lijn zal veel beginnende spelers eerder valse hoop geven dan de realiteit schetsen. ;)

Inderdaad. De EV-lijn is leuk, maar zal door veel beginnende spelers als excuus gebruikt worden om niet aan hun spel te werken.

Het is makkelijker om te zeggen dat je onder EV runt, dan om jezelf kritisch te bekijken en te zoeken naar fouten en verbetermogelijkheden in je eigen spel.

Bij de volgende twee keuzes zal de grote meerderheid van de beginners helaas voor de eerste optie kiezen

• "Ik ben goed en versla mijn limiet met gemak. Ik run alleen onder EV tegen fishes, daardoor maak ik verlies"
  • "Jammer dat ik onder EV run. Maar ik maak erg veel verlies in 3-bet pots out of position, dit moet ik echt verbeteren"

_biggrin:

Hoi,

Is er ook een versie van een gratis stats programma voor mac? Het ziet er allemaal zeer handig uit, maar zoals de Push or Fold trainer bij de sng artikelen kan ik die niet gebruiken op men mac!
Eerst zo fier op men macbook pro, nu komt het besef dat er dan toch nadelen aan verbonden zijn. Agja die zijn schaars!

Grtz

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey ElwinvW,

Ik heb zelf geen Mac en heb er ook geen ervaring mee, dus ik ben geen expert.

Maar ik weet dat er programma's bestaan waarmee je toch windows software kunt draaien, zoals VirtualBox.

Hiermee zou het wel moeten kunnen. Maar misschien kan een Mac user hier iets specifiekere info over geven _grin:

Ja weet het van die converters, echter daar heb je een legitieme versie van windows voor nodig. In die zin dat je dan Windows op je mac draait, alleen een versie van windows is me even te duur. Daarvoor zal ik eerst nog iets meer winst moeten halen :p!

Toch bedankt voor je antwoord. Ik zal zelf het internet eens afzoeken, moest ik iets vinden zal ik het zeker laten weten!