Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PS Elephant

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
684 Weergaven

Beste PS crew,

Ik heb zopas de Elephant software geinstalleerd, en ik moet zeggen dat het er zeer geslaagd uitziet.

Een paar kleine vraagjes:

1) Het lijkt me dat de software geen onderscheid maakt tussen 6max en full ring. Is dit normaal? Kan ik dit op 1 of andere manier veranderen? Mijn opening ranges en aggressie verschillen namelijk vrij sterk bij 6M en FR en daardoor worden de statistieken wel wat vertekend.

2) Bij het overzicht van de handen kan ik nergens het hand van de Vilain vinden. Waar kan ik deze vinden? Of is deze info niet opgeslagen in de database?

3) Is er een manier om de totale winst/verlies per hand te bekijken? Dus bvb totale winst met 44, 98s, AQo,...

mvg

cuuzi

6 reacties

bump!

btw donkey question 2 is al in orde..

1) ik meen dat je dit in je filter kan instellen (rechtsonder daar staat NL/PL/FL daar op klikken en dan denk ik dat je FR of SH kan instellen)

2) heb je al :)

3) opnieuw rechtsonder in de filters klik je op die 2 kaartjes en dan kan je de handen instellen van welke je de winst/verlies enzo wilt zien

hoop dat het je wat helpt

thanks a million! had gewoon die super kleine filterbalk rechtsonder nog niet opgemerkt..

MCRaia

Weet iemand dan ook een optie om in Elephant zelf (niet in HUD tijdens spelen) de stats en info van een andere speler te bekijken?

Neoken

Again, de filter gebruiken...

Hou er rekening mee dat wanneer je in elephant voor 6max filtert, dat dan ook de statistieken worden weergegeven van Fullring tafels waar 6 of minder spelers zitten.