Ga naar het forum
PT3 import probleem

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PT3 import probleem

6 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
327 Weergaven
Crusta
PokerStrategist

Hoi,

ik heb zojuist de trial van PT3 gedownload. 60 dagen proberen lijkt me mooie deal :)

Alleen als ik ga importeren vindt PT niks. Ik heb een tijd terug al verschillende keren geprobeerd Elephant met een database van PostgreSQL aan de praat te krijgen. Dat was niet gelukt, altijd zelfde foutmelding etc...

Maar nu blijkt dat ik mijn hand history niet meer bij C: --> Poker --> William Hill -->History etc staat.. Oftewel misschien is er dus toch wel meer gelukt dan ik dacht met die PostgreSQL database.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn history toch kan importeren (wellicht van PostgreSQL..)

Bvd!

5 reacties
Arjon
Oldschool Grinder

Hey Crusta,

Het klinkt inderdaad alsof de gespeelde handen wel zijn geimporteerd en verwerkt door Elephant.

Als dat zo is moeten ze in een submap van Elephant staan, uit m'n hoofd heeft die map een naam als "imported hands".

Zou je eens willen kijken of dit klopt en of je daar je handjes terug kunt vinden?

Crusta Topicstarter
Crusta
PokerStrategist

Oke dat klinkt idd wel logisch ja.

Helaas kan ik een map als imported hands niet vinden. Wel staat er het mapje "hands" tussen, maar dat is niet de goede geloof ik...

Crusta Topicstarter
Crusta
PokerStrategist

Net mn hele C-schijf geimporteerd. Heb nu wel handen geimporteerd. Alleen nog steeds niet die van WH :facepalm:

Wat handen van tijd geleden van freerolls van Everest..

edit:

Eigenlijk zeg ik het fout. Bij importeren staat er: 3400 handen geimporteerd. En bij cashgames staan er 11 en er staat 1 toernooi met 1 hand bij tournaments :S

kan het uitmaken dat mijn WH in het Nederlands is?

Arjon
Oldschool Grinder

Voor het importen kan dat zeker uitmaken. Alleen handhistories die in het Engels staan kunnen worden geimporteerd. Ik zou dus de Engelse William Hill proberen te gebruiken.

Waarschijnlijk kun je oude handhistories via William Hill ook nog wel via de mail ofzo laten opsturen? Als je dat in het Engels laat doen werkt het misschien wel.

Crusta Topicstarter
Crusta
PokerStrategist

Bedankt voor de tip ik ga het proberen.