Ga naar het forum
PT3 tournament resu...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PT3 tournament results naar HEM

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
351 Weergaven
SlaxX

Ik heb altijd PT3 gebruikt, maar nu ik MTTs speel wou ik HEM gebruiken aangezien ik vind dat het beter MTTs kan analyseren tov PT3.
Maar het probleem is dat hij de tournament results blijkbaar niet correct importeerd.
Ik exporteer al m'n tornooien uit PT3 (dus enerzijds de handen en anderzijds de summaries), en bij het importeren in HEM neemt die blijkbaar enkel de handen op.
Want m'n ROI voor al die tornooien blijft op -100 staan.

Ben ik ergens iets vergeten instellen, of zijn er andere tips?

Alvast bedankt,

Slaxx

6 reacties
SlaxX Topicstarter
SlaxX

iemand?

Benjike316

Mijn gok is dat wanneer PT3 de handen exporteert, ze dit in een format doet dat HEM niet ondersteund.

Wat je misschien kan proberen is de HH handmatig uit de folder halen en importeren in HEM. De HH wordt normaal opgeslagen in een subfolder van PT3. Waar juist weet ik niet.

SlaxX Topicstarter
SlaxX

Ik heb eerst HEM op m'n laptop geïnstalleerd, en de history van PT3 (van m'n desktop) daarin geimporteerd en dat werkte.
Maar nu heb ik HEM ook op desktop staan maar daar werkt het niet...

Benjike316

Ik heb dan geen idee, sorry. Wat je wel kan doen is eventueel op het forum van HEM eens vragen waar het probleem kan liggen.

SlaxX Topicstarter
SlaxX

Na veel prutsen is het mij gelukt, en ik wil het toch even laten weten voor het geval dat iemand het ook ooit eens tegenkomt.

Ik exporteerde alles uit m'n PT3 DB en importeerde in de HEM DB, en hij nam die tourney results niet op blijkbaar.
Heb toen eens geprobeerd om de processed HH (terug te vinden in de PT3 directory) te importeren en dat werkte wel.

Arjon

Ah, gelukkig alsnog een oplossing gevonden, goed nieuws!

Bedankt ook voor de feedback, dan weten wij voor in de toekomst ook hoe dit probleem op te lossen valt :)