Morning,
Ik heb sinds een paar dagen sidekick geinstalleerd, maar hij trackt mijn handen op 888 niet.
Ik heb 888 niet via Pokerstrategy, zou dit misschien de reden kunnen zijn?
Groeten Marco
Morning,
Ik heb sinds een paar dagen sidekick geinstalleerd, maar hij trackt mijn handen op 888 niet.
Ik heb 888 niet via Pokerstrategy, zou dit misschien de reden kunnen zijn?
Groeten Marco
Hij zou het gewoon moeten doen. Sla je handgeschiedenis wel in het Engels op, want dat zou het probleem kunnen zijn?
Bij mij werkt het ook niet bij 888 en pkr. Met pokerstars werkt het wel goed.Beide staan in de Engelse taal.
Is er een bepaalde plaats waar de history moet staan zodat sidekick ze kan vinden?
Ik had sidekick ook geinstalleerd, maar die maakte een chaos van mijn computer. Ook bleef telkens een tekentje zeer hinderlijk op poppen. Heb die rommel er weer gauw van af gegooid.
Wat zijn de (grote) verschillen met wat je met Sidekick en HM2 kan doen?
Hoe gebruik je Sidekick in je voordeel?
Bobo3131
Hoe sidekick precies de handgeschiedenis kan vinden weet ik niet precies. Daarom heb ik deze vraag ook doorgestuurd naar iemand die er meer verstand van heeft. Al zou het gewoon moeten werken als de software allemaal in het Engels is en je de handgeschiedenis opslaat.
Het grote verschil is tussen HM2 en Sidekick is dat je Sidekick eigenlijk alleen voor de handdiscussies kunt gebruiken om handen te posten op ons forum en dat je HM2 ook kunt gebruiken tijdens het spelen d.m.v. een hud. Ook is Sidekick gratis en betaal je voor HM2 wel voor als je hem gebruikt voor langere tijd.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Hoe sidekick precies de handgeschiedenis kan vinden weet ik niet precies. Daarom heb ik deze vraag ook doorgestuurd naar iemand die er meer verstand van heeft. Al zou het gewoon moeten werken als de software allemaal in het Engels is en je de handgeschiedenis opslaat.Het grote verschil is tussen HM2 en Sidekick is dat je Sidekick eigenlijk alleen voor de handdiscussies kunt gebruiken om handen te posten op ons forum en dat je HM2 ook kunt gebruiken tijdens het spelen d.m.v. een hud. Ook is Sidekick gratis en betaal je voor HM2 wel voor als je hem gebruikt voor langere tijd.
Ik weet niet aan wie je het hebt door gestuurd maar die moet er blijkbaar nog wel even over nadenken. Ik denk toch dat het probleem is dat ik 888 niet via deze site heb geïnstalleerd.
Hij heeft ook nog niet gereageerd en ik was zelf deze kwestie al weer vergeten, maar normaal zou het niet moeten uitmaken of je tracked speelt of niet. Aangezien ik ook niet tracked speel op PokerStars en Sidekick werkt voor mij op deze site prima.
Hey bright,
De SideKick werkt normaalgezien ook als je account niet gekoppeld is aan PokerStrategy, zolang je handgeschiedenis in het engels is en je de software in de standaard folder geinstalleerd hebt.
Er zijn echter meerdere mensen met problemen voor 888poker momenteel, dus je bent niet de enige. Op het moment kan ik helaas niet aangeven wanneer dit probleem met het inlezen van de Handhistories op 888poker gefixed is.
Oorspronkelijk gepost door bobo3131
Wat zijn de (grote) verschillen met wat je met Sidekick en HM2 kan doen?
Hoe gebruik je Sidekick in je voordeel?
Bobo3131
De SideKick is meer gericht op een extra fun element - Je kunt de SideKick wel gebruiken om al je handen op te slaan en eenvoudig op het forum te posten om daar over de handen te discussiëren en zo meer input te krijgen over de opties in verschillende situaties.
HM2 daarentegen is niet gratis, maar is een serieuze analyse tool, waarmee je je handen tot in detail kunt analyseren. Daarnaast biedt het ook een HUD, die je op de meeste rooms kunt gebruiken tijdens het spelen en die je een beeld geeft van het spel van je tegenstander. Bijna Een must have tool voor de echt serieuze pokerspeler (uiteraard zijn er ook andere programma's die in hetzelfde straatje vallen, zoals bijvoorbeeld PokerTracker)