Ga naar het forum
Speelbare sites

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Speelbare sites

30 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
3,185 Weergaven
Yoghi

Kan iemand hier nog goede sites aanraden? Software is heel belangrijk, ik heb niet echt zin in zoiets als titan waar die minitables me helemaal tilten. Prima/microgaming is ook niks omdat je daar nauwelijks zelf een layout kunt installeren.

Ik wil een beetje beginnen met NL, en ik zal vooral spelen op NL100, dus het is wel makkelijk als er iets van traffic is.

29 reacties
marcelhermus

volgens mij is er buiten stars en full tilt niet veel vergelijkbaars.

of het nieuwe cereus van ultimate bet en absolute moet wat zijn :D. maar bij die valsspelers tsja.

dus denk dat je voor software moet kiezen of voor ongelovelijk veel fish.

Yoghi

Ik hoef geen Full Tilt (wat imo voor NL het beste is)

Partypoker vind ik ook goed te doen enzo..

Het gaat er gewoon om dat het speelbaar is ;)

partypoker zoals je zelf zegt?
PT3/HEM werkt er, veel fish, beetje rakeback, software valt ook mee tegenwoordig,...
je vindt er ook databases van op het duitse forum dus das ook al een +punt ;)

groeten

Yoghi

Partypoker is bij lange na niet zo fishy als sommige andere sites

marcelhermus

ik speel nu zelf op pokerkings. superveel fish.

niet echt lekker met tracking software, ook mini tables.

genoeg traffic. en superveel fish :D.

Ik heb tot een jaar geleden ongeveer enige tijd op Ultimate Bet gebivakeerd, en vond de software best fijn spelen. Je kunt onzinnge achtergronden e.d. uitzetten en de knoppen reageren gewoon goed. Ook is het altijd vrij duidelijk waar de dealer-button ligt (wat ik altijd wel een pre vind als ik aan het multitablen ben).

Voor zover ik me herinner hebben ze geen bet-pot/bet 1/2-pot e.d. knoppen.

Hoe de traffic is durf ik niet te zeggen na hun schandaal, maar een voordeel kan zijn dat de goede spelers allemaal weg zijn gegaan vanwege het schandaal, maar de recreatieve spelers die hier niks van mee hebben gekregen zijn gebleven...

Yoghi

Denk dat ik op 888 ga spelen. Ik speel het liefst wel op een PS tracked site...

Daarnaast staat 4-max me ook wel aan, en er zullen weinig mensen tracking software hebben :)

Nu alleen nog die software in engels krijgen...

Gerv

Everest to go imo, $500 easy to clear bonus + Elephant Hud + Fish + genoeg traffic + resizable tafels door instellingen. Alleen de interface is GROEN :P

RobbieV

Ik vond Ultimatebet vroeger goed, maar daar hebben ze allemaal super accounts :P

PokerStars/Everest/FTP/PartyPoker lijken me redelijke suggesties

Maarten84

Unibet? Degelijke software heb ik gehoord en veel fishes.

Yoghi

Ladbrokes beviel me niet, Unibet zal wel hetzelfde zijn.

Yoghi

Omdat op Everest de rake nog lager is en er ook een redelijk bonusprogramma is zal ik dat gaan proberen :)

Oorspronkelijk gepost door Maarten84
Unibet? Degelijke software heb ik gehoord en veel fishes.

Enige probleem met de software van Microgaming is dat het zonder AHK-script echt niet te spelen is. :D

Yoghi

Goed begin al... Ik kan de bonus niet krijgen.

Mailtje naar support gestuurd, als ik hem niet krijg ben ik weg zonder een hand te spelen :)

Yoghi

Geen Everest.

Ik doe alles wat er hier op PS staat, maar ze zeggen dat ik het via de site heb aangemaakt. Jammer maar helaas.

Yoghi

En natuurlijk een half boze mail gestuurd waarin duidelijk is dat ik nooit meer terug kom natuurlijk :)

Achilles777

Er zijn geen goeie sites die bestaan niet allemaal lekker rigged, rake generator on full speed, miracles over miracles!! en ga zo maar door.

:club: :D :club:

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door Achilles777
Er zijn geen goeie sites die bestaan niet allemaal lekker rigged, rake generator on full speed, miracles over miracles!! en ga zo maar door.

:club: :D :club:

Hoi, kun je dit bericht ook in het Nederlands neerzetten?

I.v.m. de overeenkomsten die wij met onze partners hebben, kunnen wij uw account helaas niet omzetten naar een andere partner.

Ja ik weet zeker dat die partners niet willen dat er meer accounts aan hun gelinkt worden :D

Achilles777

Hoi, een beetje engels kun je toch wel?