Ga naar het forum
pokerstove/equilato...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] pokerstove/equilator met wegingen

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
485 Weergaven

hoi,

ik ben nogal een analytische speler en ik leun dan ook hevig op tools zoals pokerstove voor beoordelingen van spelsituaties na mijn sessies.

een probleem dat ik steevast met pokerstove heb, is het gebrek aan optie om wegingen in te voeren.
Hiermee bedoel ik dat je kunt ingeven dat je een bepaalde hand maar x% van de keren dat villain hem heeft zult zien.

Een typisch voorbeeld zijn handen als KQ in de SB, die villain soms callt en soms 3-bet.

Kent er iemand een manier om dit met equilator/pokerstove uit te rekenen of andere software die dit wel mogelijk maakt?

1 reactie
pvdheuvel

jup:
http://www.holdemranger.com/

1. The ability to weight hands within a range.

E.g. You are dealt Ace King and raise, everybody else folds and your opponent pushes all-in. You believe he would make this play with pocket Kings or Aces 100% of the time. However if he had Queens or Ace-King himself, you believe he would make this play 50% of the time. For his range, you can enter KK, AA, QQ(50), AK(50). Holdem Ranger calculates your equity against QQ and AK, but only weights those hands 50% as much in the overall result.