Ga naar het forum
stats uitgelegd

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] stats uitgelegd

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
346 Weergaven

Kan iemand mij helpen met het volgende

heb het maar bij beginners vraag gezet, maar denk dat het complexer is dan men denkt..

Wat is het verschil tussen Call PFR en VP$IP en waar zit het verschil in als ik oop raise en hij calt mij bet ip. naar welke stats kijk je dan als hij mijn PFR calt? range?

ik weet waar de stats voor staan, dus daar hoef je geen antwoord op te geven..

VP$IP 29
PFR 24
Call PFR 11

zou die call PFR niet 5 moeten zijn? en ik ben ook van mening dat niet 11 zijn range is maar 29.. klopt dit?

Want die 29-24 = 5 (is toch wat hij niet raised PFR en dus passive speelt) en waar staat die 5 voor dan?

alvast bedankt!

1 reactie
Moderator
pcbeem

Hallo Sjoerd30,

Allereerst welkom op Pokerstrategy!!

VPIP is handen die hij meegaat in procenten (als dan niet of jij van te voren hebt geraised).

PFR: moet je in verhouding met de VPIP zien. Bijvoorbeeld 25/25 is iemand die 25% van zijn handen speelt en deze ook allemaal pre flop raised. Als de PFR lager wordt moet je kijken naar VPIP. Bijvoorbeeld 24/12 is iemand die dan weer 24% speelt waarvan de helft geraisd wordt. Hoop dat je me een beetje snapt maar kan het alleen in cijfers uitleggen _evil:.

De Call PFR lijkt me toch echt de keren dat hij een raise callt maar zelf gebruik ik het niet. Pre eigenlijk alleen VPIP, PFR en 3-bet.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

mvg pcbeem