Ga naar het forum
tableninja vraag dr...

Meldingen
Alles wissen

tableninja vraag dringend

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
378 Weergaven

hallo,

Ik heb mij ninja table aangeschaft, maar ik heb het probleem dat als ik autoregister doe, hij niet 1x maar 3x na elkaar wilt registeren voor hetzelfde tornooi en ik dus iedere keer melding krijg, u are already registered...

ook vroeg ik me af of er een functie is zodat nieuwe tornooien exact hetzelfde formaat hebben als de vorige.
iedere keer er nu tornooi opent is het 4x groter dan andere en moet ik iedere keer opnieuw op stacked klikken.

thnx

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

krijg er nu nog iedere keer een kutgeluid bij opeens als het mijn beurt is.

Beantwoorden
Citeren

1) dat 3 keer registreren heb ik soms ook. niks aan te doen dat ik weet.
2) op stars kun je je layout bewaren. eens alle tafels open zijn rangschik je ze en bewaar je dit layout. Nieuwe tafels worden dan op plekken neergezet waar tafels hebben gestaan. Dus zolang je niet MEER tafels opent worden plaatsen "herbruikt"
3) geluid? geen last van... kijk eens alle instelling na :)

Beantwoorden
Citeren
Qubie

1) er zijn waardes in tn dat je kunt verander die dit zouden kunnen verhelpen. Ken ze niet van buiten en ben op mijn werk, maar is bij advanced sng sensei onderaan ergens. Zijn technische instellingen.

2) is niet zozeer layout oopslaan, ook interresant daar niet van. Maar je hebt ook een optie om de huidige posities op te slaan.

3) dit moet van de room komen zeer wsl

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

1) Geen idee waarover je het juist hebt, dus ik heb het in elk geval niet. Ik neem aan dat je met AutoRegister de SNG Sensei bedoelt ? Sowieso lijkt het dat je TN nog niet geconfigureerd hebt om popups automatisch weg te klikken (Annoyances -> Automatic -> Automatically close Single OK Button popups). Verder kan je ook aangeven dat hij automatisch registreert voor een andere SNG (Opening/Closing -> Tournaments -> Automatically handle 'Tournament Registration' popup + Register for identical if full). Vraag is natuurlijk of je dat wel wil, want het lijkt dat je maar 1x wil registreren terwijl hij het 3x probeert.

2) Zoals hoedinie zegt, heeft dat niets met TN te maken, maar met de Layouts in Stars. Dit vind je onder 'View -> Manage Layouts...'. Zo te zien wil je dus al je tafels stacked op een bepaalde grootte. Je opent hiervoor 1 tafel, en zet die waar je wil in de grootte die je wil. Vervolgens kies je 'View -> Save Custom Layout...'. Dit zal bewaard worden als een 1-Table Layout, en hier kan je dan ook kiezen dat je alle volgende tafels ook in volgorde (maar hier is er maar 1 positie) dezelfde layout wil laten toepassen. In latere sessies kan je dan gemakkelijk die layout terug oproepen opnieuw via het View menu. Ik zou zeggen: experimenteer er een beetje mee adhv tafels met zo laag mogelijke buy-in zodat je ondertussen zo weinig mogelijk geld verliest. Vergeet ook niet van in TN aan te geven dat je Stacked speelt (onder de Setup tab).

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ok thnx

Beantwoorden
Citeren