Ga naar het forum
Texas calculatem pr...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Texas calculatem pro

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
800 Weergaven

Hoi allemaal,

Iemand ervaring met deze calculator?

6 reacties
Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door js76263
Hoi allemaal,

Iemand ervaring met deze calculator?

Ikzelf helaas niet. Iemand anders wellicht? :)

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey js76263,

Ik ken deze calculator niet, dus ik kan je er niet veel over vertellen.

Ik zou je echter aanraden om even onze software sectie te bekijken. Daar kun je gratis onze PokerStrategy.com Equilab downloaden. Met deze software kun je allerlei analyzes en situaties naboosten, van heel simpel tot complex.

Als je vragen hebt over de Equilab kun je uiteraard altijd je vragen hier kwijt:

De Equilab vind je hier:

Veel plezier _cool:

Gangstahhh
PokerStrategist

Calculatem pro is verboden

Ik weet niet of het verboden is, maar de software is wel erg behulpzaam voor een beginner. Zo geeft het duidelijk weer wat je positie is, wat je kansen zijn in % om te winnen. Wat je outs zijn en hoeveel. Vind het wel goede software

Groetjes
Jeroen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oke bedankt allemaal

Toen ik online begon te pokeren en mijn eerste maanden verlieslatend waren, ben ik op zoek gegaan naar middelen om mijn pokerspel te verbeteren. Ben toen terecht gekomen bij pokeroffice en calculatem pro.
Calculatem pro was toen bij pokerstars nog geen verboden software. Geloof dat ik nu ergens gelezen heb dat betadvies niet meer mag.

Was erg handig in het begin, in plaats van de zo genaamde "charts" had je dan een programma dat hierop gebaseerd was, gecombineerd met een odds calculator. Denk als je het betadvies van calculatem pro volgt, dat je wel break even of lichte winst kan spelen op de lage limieten.

Is handig voor een beginnend pokerspeler. Heb het hooguit een paar maanden gebruikt en dan zaten die "charts" er wel in. Enige probleem dat ik heb is dat mijn hoofd soms fold zegt en dat mijn muis toch call of raise klikt ?(.

Verwacht alleszins geen mirakels van dergelijk programma.