Ga naar het forum
Tip: (nu nog) grati...

Meldingen
Alles wissen

Tip: (nu nog) gratis prima tablescanner

41 Berichten
17 Gebruikers
0 Reacties
3,647 Weergaven

http://www.tablescanturbo.com/

Echt een goede scanner; communiceert direct met HM/PT en pokerroom-notes. (Kan je eindelijk die multitable-stat en score-stat van HM gebruiken)

Heeft een eigen HUDje met up-to-date info over de tafels en overzicht van alle spelers op die tafel.

Volop in ontwikkeling maar werkt goed en wordt snel ge-update als de room-software weer eens veranderd.

Nu nog in de beta en daarom voorlopig gratis. Later vanaf $19 voor micro-stakes.

Gebruik het, je wilt nooit meer zonder. Heeft mijn winrate goed verbeterd. Nooit meer een tafel met 8 multitable-nits.

Wou het eigenlijk voor mezelf houden :tongue: maar PS (en comm) heeft mij zo goed geholpen dat ik het graag deel.

Laat weten wat je er van vindt....

Beantwoorden
Citeren
40 reacties
Arjon

Heel interessant, bedankt voor de tip vanPollum ;)

Ik ben benieuwd naar de reacties van andere leden!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo vind ik op mijn limiet iedere dag een vis die 78/2 speelt met minimum buy-in. Elke dag, de halve dag door... En behoorlijk verliezend natuurlijk. Toch fijn dat je dit soort recreatie-spelers kan vinden.....

Beantwoorden
Citeren

Nice post. Ik heb hem gedownload. Alleen op Fulltilt heb ik er niet super veel aan, omdat ze die nieuwe functie hebben, waarbij je automatisch op alle wachtlijsten geplaatst kunt worden. Hierdoor staan er meestal 5 spelers op alle wachtlijsten enzo. Maar het programma is super en ik heb hem de hele dag aan gehad tijdens het spelen.

Beantwoorden
Citeren
SergeSas

hey dat programma had ik in men bladwijzers staan... wou het binnekort ook is proberen!

blij dat ik nu weet dat het echt goed is!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door 09024875
Nice post. Ik heb hem gedownload. Alleen op Fulltilt heb ik er niet super veel aan, omdat ze die nieuwe functie hebben, waarbij je automatisch op alle wachtlijsten geplaatst kunt worden. Hierdoor staan er meestal 5 spelers op alle wachtlijsten enzo. Maar het programma is super en ik heb hem de hele dag aan gehad tijdens het spelen.

Zoek naar tafels met zo min mogelijk multi-tablers bv. Mensen die maar 1 tafel spelen zijn vaak behoorlijk loose (uit verveling?). Hoeveel mensen er in de waiting-list staan wordt ook door het programmaatje weergegeven....

Ook leuke optie is dat je via player-details alle SD-holecards kan zien (met HH), scheelt veel tijd ten opzichte van opzoeken via HEM. Wel even minimum BB winst (in menu) instellen op 2BB)

Beantwoorden
Citeren

Ik heb als pokertool alleen maar Elephant en krijg maar niet die database daarvan erin verwikkeld.

Iemand met hetzelfde probleem?

Beantwoorden
Citeren
sjengfred

Bedankt voor de tip man, het werkt sowieso fijn als waitlist manager etc. Ik ben hier bij stars namelijk altijd mee aan het kloten.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Berings
Ik heb als pokertool alleen maar Elephant en krijg maar niet die database daarvan erin verwikkeld.

Iemand met hetzelfde probleem?

Hmm, ik dacht niet dat Elephant ondersteund werd. Maar je kan altijd de vraag op het TST-forum plaatsen. Steve (aka Zandry) antwoord meestal uitgebreid binnen 24 uur. Je kan ook zijn msn/skype etc. vinden als je liever mondeling overlegt.

Beantwoorden
Citeren

ja met dat programma moet je ook weer een database aanmaken. maar als ik die standaard optie kies dan is het wachtwoord niet goed. kan het kwaad als je gewoon een andere opent met hele andere namen

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Oorspronkelijk gepost door PaRaN0iDnl
ja met dat programma moet je ook weer een database aanmaken. maar als ik die standaard optie kies dan is het wachtwoord niet goed. kan het kwaad als je gewoon een andere opent met hele andere namen

Je moet je elephant username en wachtwoord gebruiken en de naam van je database van elephant ingeven (standaard elephantdb)

Beantwoorden
Citeren
Arjon

"Elephantdb" is inderdaad de database die standaard door Elephant wordt aangemaakt, met als wachtwoord standaard "dbpass".

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Oorspronkelijk gepost door Arjon
"Elephantdb" is inderdaad de database die standaard door Elephant wordt aangemaakt, met als wachtwoord standaard "dbpass".

Ik denk dat dit bij de meesten niet standaard is vermits er bij de 1e keer opstarten duidelijk naar gevraagd werd om iets in te geven

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Ik denk dat dit bij de meesten niet standaard is vermits er bij de 1e keer opstarten duidelijk naar gevraagd werd om iets in te geven

Ja, maar als het goed is staat er vaak al standaard iets ingevuld als je de database voor de 1e keer aanmaakt en veel mensen veranderen dat niet. In het geval je het niet veranderd hebt zijn dit dus de instellingen die je nodig hebt :)

Beantwoorden
Citeren
Vice1

hmm.. ik krijg error. Wss doordat ik niet goede database heb ingevoerd.

Hoe kan ik dit wel goed doen? Waar kan k vinden wat waar in te vullen zeg maar :P

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Kun je misschien even een screenshotje maken van het venster en wat je daar nu hebt staan aan ingevulde gegevens? :)

Beantwoorden
Citeren
Vice1

naja nu kan k hem niet meer openen omdat k niet kan connecten tot de update server :rage: :rage: :rage: Mja ff die gast op skype toevoegen dan :P

Beantwoorden
Citeren
minez1

Hey, dit is zeker een mooi programma!

Ik kan alleen mijn database niet toevoegen, omdat ik de naam er niet meer van weet. Heb hem toen veranderd van elephantdb naar wat anders.
Weet iemand waar ik dit misschien kan vinden?

Beantwoorden
Citeren
Vice1

heb mijn prob ff gepost op dat forum :)

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Oke, zodra ze een oplossing aanleveren, laat het dan maar even weten als je wilt. Leren wij ook weer van :D

Beantwoorden
Citeren