Ga naar het forum
Tournament Indicato...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tournament Indicator

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
471 Weergaven

Hoi!
Ik heb een vraagje over Tournament indicator.

Ik heb zojuist de gratis trial gedownload, waarmee je 900 handen kan spelen in sit en go's . Je kan de volledige versie krijgen wanneer je via hun site geld stort op een pokerroom. Gezien het feit dat ik al geregistreerd ben via Pokerstrategy kan dit dus niet meer.

Heeft iemand een idee hoe ik toch de volledige versie kan krijgen via een licensie code of zo?

http://www.tournamentindicator.com

Dit is het programma waar ik het over heb voor de mensen waarbij dit niet bekend is.

Groetjes en fijne kerst iedereen!
Acebati

5 reacties

Nadat je je startkapitaal hebt vrijgespeeld is er niets dat je tegenhoud om je BR even te verkassen nr een andere site (via hun site dan), de licentie vrij te spelen en daarna gwn trg te keren nr je originele site he :)

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jaa oke,
maar ik heb zeg maar nog steeds niet mijn startkapitaal vrijgespeeld, dus ik kan het nog niet overplaatsen :P

zijn er echt geen computer technici die een idee hebben?

er zijn meestal wel illegale manieren, maar de versies wisselen zo snel (ik heb deze software zelf gewoon gekocht) dat het niet echt opschiet, aangezien je niet kan updaten

bovendien is het tegen de disclaimer om hier te posten waar je illegale software kan vinden

KERST CRYPTO: heb je al in de baai van Somalie gekeken.......

Rogier

Oorspronkelijk gepost door Last2Act
KERST CRYPTO: heb je al in de baai van Somalie gekeken.......

ik zou zweren dat die gezonken is, tzelfde geld voor de kleine nova