Ga naar het forum
Vaste plaats Elepha...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vaste plaats Elephant HUD

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
315 Weergaven
bitterbarno

Sinds gisteren gebruik ik de volledige versie van de pokerstrategy elephant, en heb met succes de hud aangepast naar voorkeur. Echter heeft deze steeds een willekeurige plaats bij het opstarten van de tafel, en wanneer je bij het spelen van meerdere tafels bij een welbepaalde tafel de hud links of rechts laat draaien, gebeurt dit respectievelijk op elke andere tafel, terwijl dit vrij ongewenst is, en ongeacht of je in de opties je eigen positie onthoudt of niet.

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Alvast bedankt,

BB

7 reacties
shevas7

als je bovenaan de HUD bij opties kijkt, staat 'acties voor alle tafels uitvoeren' aangevinkt? dat zou de reden kunnen zijn wrm de HUD op alle tafels veranderd als je hem draait

Arjon

Hey bitterbarno,

Dat is een goede tip van shevas7, hopelijk helpt het.

Je kunt ook kiezen om een vaste plaats aan tafel in te stellen op de pokersite waar je speelt, of heb je een specifieke reden waarom je niet op een vaste plek wilt zitten?

bitterbarno Topicstarter
bitterbarno

ik zit op een vaste plaats, het is gewoon de hud die elke keer ik een tafel open at random een positie kiest. De tip van shevas lostte alvast het probleem op dat alles samen verschoof, waarvoor dank. Nu zit ik dus enkel nog met het probleem dat ik elke nieuwe tafel de hud moet verplaatsen, en het onthouden van de positie dus eigelijk niet uiit lijkt te maken..

Is het mogelijk dit ook te verhelpen, of is dit wel een kinderziekte van het olifantje?

Arjon

Bij die HUD options staat als het goed is toch ook de mogelijkheid om je eigen positie vast te leggen; werkt het niet als je die optie aanklikt?

bitterbarno Topicstarter
bitterbarno

Nee, dat werkt niet :(

HoofdVogel

dan moet je een nieuwere versie van elephant downloaden van in hun blog

en hoeft zelfs niet de laatste nieuwe te zijn, vanaf 0.78 die ik nog gebruik werkt dit zonder problemen ;) (optie: auto center player aanklikken)

bitterbarno Topicstarter
bitterbarno

gevonden ^^, bedankt voor alle behulpzame commentaar allemaal!