Ga naar het forum
Verschuiving HUD in...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Verschuiving HUD in PT3

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
284 Weergaven
MuM111

Ik heb PT3 als trail geinstalleerd omdat ik met stats wil leren pokeren en omdat Elephant niet kan bij Europoker.
Nu heb ik alles aardig ingericht en krijg de HUD ook in beeld, maar omdat ik graag op een vaste plaats (midden onder) aan tafel zit staan de HUD stats niet bij de juiste personen.
Weet iemand of hier een instelling voor is want steeds alles verschuiven is niet praktisch :f_mad:

Bvd

7 reacties
Arjon

Hey MuM111,

Zodra je alles goed hebt verschoven kun je op het PT3 logootje aan tafel klikken en dan kiezen voor "save layout". Hij zou dan de tafelinstelling zoals je hem had neergezet moeten onthouden voor de volgende keren.

MuM111 Topicstarter
MuM111

Almighty bedankt voor je antwoordt.
Ga dit vanavond meteen proberen :f_biggrin:

MuM111 Topicstarter
MuM111

Heb het gesaved en dan heeft hij het opgeslagen voor die spelers die op dat moment aan tafel zitten, nieuwe zet hij op orginele plaats.

Ook de kaarten na een showdown laat hij op de orginele plaats zien.

Er is toch wel ergens een optie waarbij je moet kunnen aangeven dat hij moet kijken waar jij zit in het scherm en alle andere spelers daarop aanpast ?(

Of is dit alleen bij Europoker dat het niet werkt??

Iemand idee :f_confused:

Arjon

Als je het saved zal hij het niet direct overal goed toepassen. Pas als je het programma weer opnieuw start moet hij het als het goed is wel doen.

P1v0BE

Moet je niet gewoon ergens bij PT3 instellen dat je een vaste plaats gebruikt?

MuM111 Topicstarter
MuM111

Het saven werkt niet.

Ik zie dat bij andere rooms ik een vinkje heb om idd een vaste plaats aan te geven. Bij europoker staat dit vinkje niet :f_mad:
Zal dus moeten wachten op update of plaats niet verwisselen of gewoon blijven schuiven :f_frown:

Arjon

Hmm oke, dus dan blijkbaar toch een bugje dat met Europoker te maken lijkt te hebben, erg vervelend :( Hopelijk komt er snel een software update, misschien kun je dit probleem dan ook aankaarten bij PT3.